برای نخستین بار در هرمزگان

اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به واحدهای تولیدی، خدماتی

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۹۳۴
اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به واحدهای تولیدی، خدماتی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: برای نخستین بار در استان گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به واحدهای، توزیعی و خدماتی اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، عبدالمجید عبدلی زاده با اعلام خبر فوق بیان کرد: این گواهینامه و تندیس به آن دسته از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی تعلق می‌گیرد که در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت مؤثری داشته‌اند و همچنین سایر ضوابط مربوط به حقوق مصرف کنندگان را دارا باشند.

وی افزود: همه ارایه دهندگان کالا و خدمات در قبال مصرف کنندگان مسوولیت‌هایی دارند که سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان معیارهای این امر را تعیین کرده است.
 
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: از اهداف اعطای این گواهینامه و تندیس، تشویق واحدهای تولیدی و خدماتی برای ارایه کالا و خدمات مطلوب و استاندارد و ایجاد یک رقابت سالم برای بهبود بخشی در کیفیت کالا و خدمات است و امیدواریم این امر گامی باشد برای پیشرفت بهتر فعالین اقتصادی استان.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به روند ثبت نام متقاضیان یادآور شد: متقاضیان پس از دریافت و مطالعه فرم شماره یک، آن را تکمیل کرده و طی نامه‌ای درخواست خود را به همراه مدارک لازم برای ثبت نام اولیه حداکثر تا تاریخ 15/ 9/ 91 به دبیرخانه اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان، مستقر در ساختمان شماره 1 این سازمان واقع در سه راهی فرودگاه جنب معاونت برنامه ریزی استاندای، تحویل و رسید آن را دریافت کنند. 

گفتنی است؛ متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 6662179 و 6662184 دبیرخانه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، تماس و یا به آدرس اینترنتی (http://hormozgan.mim.gov.i) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا (www.hami-ngo.ir) مراجعه کنند.

نظر شما