حسن زرنگار هدایت دروازه‌بان‌های آلومینیوم المهدی را برعهده گرفت

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۰۳۸
حسن زرنگار هدایت دروازه‌بان‌های آلومینیوم المهدی را برعهده گرفت
پس از قطع همکاری تیم فوتبال آلومینیوم المهدی با علیرضا رجب زادگان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هدایت دروازه‌بان‌های این تیم را به یک مربی بومی سپرد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، حسن زرنگار مربی جدید دروازه‌بان‌های تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان که سابقه هدایت پنج ساله دروازه‌بان‌های تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و بازیگری در تیم‌های مختلف استان هرمزگان در تمامی سطوح را داراست، پس از توافق با حسین جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی به جمع کادرفنی این تیم پیوست.

زرنگار افزود: پس از آنکه 5 سال تمامی تلاشم را برای موفیت تیم شهرداری انجام دادم، در آغاز فصل جدید لیگ دسته یک با بنده قطع همکاری شد که همین موضوع قدری مرا دل آزرده کرد.

وی با بیان اینکه با پیشنهاد جباری زاده مسوولیت هدایت دروازه‌بان‌های تیم آلومینیوم المهدی را قبول کردم، اظهار کرد: آمده‌ام تا با خلوص نیت و با هدف موفقیت تیم فوتبال استانم ذره‌ای کوچکی را برای موفقیت تیم آلومینیوم  بردارم.

زرنگار با اشاره به اینکه عملکرد دروازه‌بان‌های تیم آلومینیوم در بازی‌های لیگ برتر مناسب بوده است، تصریح کرد: توپ فوتبال گرد و هزار چرخ دارد و اگر گلی خورده می‌شود تنها دروازه‌بان مقصر نبوده و همگی تیم در این گل دخیل بوده‌اند.

مربی جدید دروازه‌بان‌های تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان خاطرنشان کرد: باید از زحمات علیرضا رجب زادگان مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم آلومینیوم قدردانی کنم و امیدوارم در ادامه راه بتوانم برای تیم آلومینیوم مثمرثمر واقع شوم.

وی در پایان ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به نیروهای بومی، اضافه کرد: جباری زاده در دوران مدیریت خود نشان داده که همواره حامی و پشتیبان نیروهای بومی بوده است. 

گفتنی است؛ "حسن زرنگار" دارای مدرک درجه یک مربی دروازه‌بانی آسیاست که دو دوره کلاس مربیگری دروازه‌بانی را زیر نظر فخرالدین بگوویچ و جلال بشرزاد گذرانده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز