نمایشگاه نوآوری‌های دانش آموزی جاسک افتتاح شد

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۳۱۰
نمایشگاه نوآوری‌های دانش آموزی جاسک افتتاح شد
نمایشگاه ابتكارات و خلاقیت‌های دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهرستان جاسک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، كارشناس گروه‌های آموزشی درحاشیه افتتاح نمایشگاه جابرین حیان در شهرستان جاسک اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید نسبت به توانمندسازی این عزیزان اهتمام ورزیم.

حسن بهروجه افزود: باید سعی كنیم ارتباط بین خلاقیت‌ها و ایده‌پردازی‌ها را با روش تدریس معلم برابر كنیم تا شاهد پیشرفت باشیم.

بهروجه با بیان اینكه مقطع ابتدایی مهم‌ترین مرحله و دوره آموزشی نسل آینده است، بیان كرد: سرمایه‌گذاری خوب ما در جشنواره جابر بن حیان محصولاتی همچون حضور نخبگان در جشنواره خوارزمی را در آینده به همراه خواهد داشت. 

كارشناس گروه های آموزشی ضمن تاكید بر اینكه این طرح‌ها نسبت به سال گذشته از كیفیت خوبی برخوردار است، افزود: در سال اول كاستی‌های بسیاری در این نمایشگاه‌ها دیده می‌شد ولی امسال دانش‌آموزان كارها را در سطح بالاتری ارایه داده‌اند.

وی تصریح كرد: همكاری و همگام بودن اولیای دانش‌آموزان مشوق خوبی برای ما را در برگزاری این نمایشگاه بوده است.

وی با بیان اینكه تعداد بسیار زیادی طرح به این جشنواره ارایه شده كه نشان از ذوق و استقبال خوب دانش‌آموزان و والدین آن‌ها است، گفت: این طرح‌ها به دو صورت گروهی و انفرادی در این نمایشگاه ارایه شده است.
 
بر اساس این گزارش، نمایشگاه جابرن حیان با مشاركت مدارس ابتدایی و مجتمع‌های آموزشی شهرستان جاسک در نمازخانه دبستان فاطمه الزهرا به مدت یک هفته در طرح‌ها و بخش‌های مختلف شامل جمع‌آوری، تحقیق، نمایش، مدل، آزمایش و طراحی ساخت تهیه شده و تاكنون حدود 79 اثر جمع آوری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز