در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب در زمینه موسیقی

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۴۸۵۴۹
برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب در زمینه موسیقی
علیرضا فرج زاده مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب استان هرمزگان در زمینه موسیقی در جمع خبرنگاران از برگزاری این نمایشگاه از26آبان لغایت سوم آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، علیرضا فرج زاده با اشاره بر ارزش و جایگاه کتاب و کتاب خوانی در ارتقای جایگاه علمی و عملی موسیقی استان گفت: امیدواریم با برپایی این نمایشگاه تخصصی بتوانیم به علاقمندی جوانان و نوجوانان به موسیقی و همچنین ارتقای جایگاه موسیقی استان گامی هرچند کوچک برداشته باشیم.

وی ادامه داد: محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده است بسیار مناسب و آموزنده برای جوانان و همچنین علاقه مندان به این هنر است و سعی شده تا آنجا که ممکن بوده کتاب های ارائه شده در راستای مرتفع ساختن نیاز استان باشد.

ارائه بیش از دو هزار عنوان کتاب
این فعال هنری و عرصه موسیقی استان افزود: دراین سری از نمایشگاه بالغ بر پنج هزار جلد کتاب در بیش از دو هزار عنوان ارائه می شود که از 15 ناشر بزرگ کشور خریداری شده است.

علیرضا فرج زاده تاثیر کتاب و کتابخوانی را بر پیشرفت موسیقی استان را غیر قابل انکار خواند، اظهار داشت: آموزش از طریق کتاب و کتاب خوانی، همچنین ارتقای مهارت موسیقی توسط خود فرد از جمله مهم‌ترین مزایای این سری نمایشگاه ها است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای برپایی این نمایگاه را بلاغ بر 600 میلیون ریال خواند.

موسیقی هرمزگان توجه ملی می طلبد
مسئول فروشگاه موسیقی چنگ با بیان اینکه موسیقی و جامعه موسیقی استان به ویژه موسیقی و محلی هرمزگان توجه ملی در راستای حفظ و ابقای آن می طلبد تصریح کرد: موسیقی استان هرمزگان از توحید خاص برخوردار است و مایه صد در صد محلی ومختص به خود دارد که با موسیقی نقاط دیگر کاملا متفاوت است که این مهم توجه هرچه بیش از پیش مسئولین را می طلبد.

هرمزگان پتانسیل بالاو بالقوه ایی در موسیقی دارد
مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب موسیقی یاد شده گفت: بزرگان عرصه موسیقی همچون ابراهیم منصفی، ناصر عبدالهی و...که از هرمزگان برخواستند و همچنین درخش سبک موسیقی و همچنین هنرمندان هرمزگان در کشور و جوامع بین الملی بیانگر توانایی و پتانسیل بالای هرمزگان در عرصه های موسیقی است.

وی خاطر نشان شد: هرمزگان پتانسیل بالاو بالقوه ایی در موسیقی دارد که پروش و ارتقای بیش از بیش آن همت مسئولان را طلب می‌کند.

فرج زاده با اشاره به اینکه خوشبختانه موسیقی پاپ در هرمزگان همه‌گیر شده است، یادآور شد: فعالیت موسیقی نواحی و پاپ در استان هرمزگان و بروز استعدادهای فراوان در این استان نیاز به برگزاری چنین نمایشگاهی را بسیار چشمگیر می کرد.

امید است بتوانیم این نمایشگاه را هرساله برگزار کنیم
این فعال عرصه موسیقی استان ادامه داد:باتوجه به سرعت تولید علم و همچنین ارتقای دانش و نیاز جوانان و علاقمندان استان به دست یابی به اطلاعات به روز در زمینه فعالیت موسیقشان، امید است بتوانیم این نمایشگاه را هرساله برگزار کنیم.

فرج زاده برگزاری نمایشگاه کتاب را فرصتی برای تبادل اطلاعات و همچنین آشنایی بیشتر علاقه مندان به موسیقی با منابع آموزش آن خواند وابراز کرد: امید است بتوانیم در سال های آینده نمایشگاه و فستیوالی برای معرفی و شناختن موسیقی استان برگزار کنیم.

• گالری لوازم موسیقیچنگ تنها پشتیبان نمایشگاه
فرج زاده که مدیریت گالری لوازم موسیقی چنگ را نیز بر عهده دارد اظهار داشت این گالری و مجموعه کارکنان آن به عنوان تنها اسپانسر نمایشگاه وارد عمل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 40 درصدی برای عموم مردم برگزار می شود.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه از 26 آبانماه به مدت یک هفته از 5عصر تا 10 شب ادامه دارد.

مکان: بندرعباس- گلشهرجنوبی-خ داروپخش- روبروی داروخانه بیمارستان کودکان- موسیقی چنگ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز