دقایقی پیش باحضور استاندار هرمزگان؛

پروژه گازرسانی به کارخانه گچ بندر پل به بهره برداری رسید

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۶۲۸۹۷
پروژه گازرسانی به کارخانه گچ بندر پل به بهره برداری رسید
دقایقی پیش با حضور استاندار هرمزگان، فرماندار شهرستان خمیر و جمعی از مسوولان استانی و محلی پروژه گاز رسانی به به کارخانه گچ مروارید بندر پل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان خمیر، استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی گفت: نباید یادمان برود که شهدا چه نقشی در پیروزی و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی داشتند و دارند.

وی ادامه داد: جوانان بسیاری از ایران جان خود را در زندان‌های رژیم ستمشاهی برای عزت و سربلندی نظام از دست دادند و همیشه باید به یاد فداکاری‌های این عزیزان باشیم.

استاندار هرمزگان با ابراز خرسندی از حضور در بین مردم شهرستان خمیر بیان کرد: باید نهایت تلاش خود را برای سربلندی و عزت ایران اسلامی به کار گیریم.

جادری خاطر نشان كرد: امروز آرزوی تاریخی ملت ایران در طول تاریخ با استقرار نظام اسلامی برآورده شده است و باید قدر این فرصت و نظام را بدانیم.

وی تاکید کرد: باید با حفظ وحدت و انسجام خود در موقعیت پیش آمده و حمایت و تدبیر مقام معظم رهبری و دولت همانگونه كه امروز از یک پیچ تاریخی عبور كردیم در جهت كاهش مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی گام برداریم. 

عملیات گاز رسانی به کارخانه گچ مروارد بندر پل از طریق دوهزار و 200 متر خط  لوله شش اینچ و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 217میلیون ریال صورت گرفته است.

لازم به ذکراست؛ این عملیات در 120 روز آغاز و به انجام رسیده است.

کارخانه گچ مروارید بندر پل که با گاز رسانی شروع به کار می‌کند، ظرفیت تولید بیش از 500 تن گچ در روز  و 250 نفر اشتغال زایی را دارد.

گفتنی است؛ امروز در شهرستان خمیر دو پروژه دیگر با حضور استاندار که شامل آب شیرین کن خلیج فارس و چمن مصنوعی استادیوم بندر خمیر است به نمایندگی از 16 پروژه این شهرستان به بهره برداری می رسد.

نظر شما