به‌مناسبت سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

بهره گیری تامین اجتماعی هرمزگان از ابزارهای جدید ارتباط با مشتری

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۷:۲۰
کد خبر: ۱۶۳۰۹۷
بهره گیری تامین اجتماعی هرمزگان از ابزارهای جدید ارتباط با مشتری
همزمان بادهه انقلاب اسلامی،سامانه پیامکی شعب تامین اجتماعی هرمزگان در شهرستان‌های مختلف هرمزگان به منظور سهولت برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  هرمزگان، "عباس اکبری" مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان با اعلام این خبر افزود: سامانه پیامکی طراحی شده پل ارتباطی میان کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران است که آنها می توانند با دسترسی به این سامانه، نظرات و پشنهادات خود در زمینه های مختلف خدماتی که توسط این سازمان ارایه می شود را با شعب در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره گیری این سامانه، تامین اجتماعی استان هرمزگان از این ابزار به عنوان یکی از امکانات روابط عمومی الکترونیک برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان راه اندازی سیستم های نوین ارتباطات را عاملی مهم برای کسب رضایت حداکثری جامعه هدف این سازمان بیمه گر در استان وگام نهادن در مسیر ایجاد تامین اجتماعی الکترونیک دانست.

اکبری در پایان با یادآوری این كه راه اندازی سامانه پیام كوتاه تامین اجتماعی گامی ویژه در جهت پیشبرد اهداف كلان، دریافت و ارسال انبوه نظرسنجی متناسب با نیازها و ارتباطی دو جانبه با مردم محسوب می شود، تاكید كرد: با راه اندازی این ابزار اطلاع رسانی آسان هموطنان در هر ساعتی از شبانه روز می توانند سوالات، انتقاد ها و پیشنهادهای خود را به شكل پیام كوتاه و به طور مستقیم با مجموعه اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان درمیان بگذارنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز