مدیر عامل شرکت رادین گستر سینا:

سمپوزیوم، یکی از بهترین مراکز ارتباط شرکت‌های خدماتی با صنایع است

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۶۹۸۱۶
سمپوزیوم، یکی از بهترین مراکز ارتباط شرکت‌های خدماتی با صنایع است
نماینده شرکت هیروپت انگلیس در نمایشگاه بین المللی فولاد در بندرعباس گفت: برگزاری سمپوزیوم ها یکی از بهتربن مراکز ارتباط شرکت های خدماتی با صنایع مرتبط است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر عامل شرکت رادین گستر سینا و نماینده شرکت هیروپت انگلیس در نمایشگاه بین المللی فولاد در بندرعباس با بیام اینکه برگزاری سمپوزیوم ها یکی از بهتربن مراکز ارتباط شرکت های خدماتی با صنایع مرتبط است، گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، تنها تعدادی از کارشناسان حضور دارند. اما در زمان برگزاری سمپوزیوم ها، کارشناسان رده اول و میانی نیز حضور دارند که در راستای ارتباط با شرکت های خدماتی بسیار موثر و مهم است.

نیما رهبر در مورد تکنولوژی که از طرف شرکت رادین گستر سینا در این نمایشگاه ارائه می شود، افزود: این تکنولوژی برای اولین بار در انگلستان در سال 92میلادی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تکنولوژی صنایع را به سمت، صنایع سبز بدون استفاده از مواد شیمیایی و اسید شویی هدایت می کند.

وی ادامه داد: این تکنولوژی سختیهای آب را گرفته و آب نرم تولید می کند و پسابی که به محیط زیست وارد می شود ،پساب سنگین نیست.

رهبر خاطر نشان کرد: در حال حاضر 500 تا 600 صنعت در ایران از این تکنولوژی استفاده می کنند.

وی با اشاره به مزیت های این تکنولوژی گفت: عدم نیاز به نگهداری، عمر بالای 35 سال و توان مصرفی زیر 65 وات ازمهمترین مزیت های این تکنولوژی است.
 
مدیر عامل شرکت رادین گستر سینا افزود: این تکنولوژی قادر به از بین بردن رسوبات گچی، آهکی، منیزیم به صورت 100 درصد است. همچنین رسوبات قدیمی را از بین برده و اجازه رسوب گذاری جدید را نمی دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز