مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

امید به آینده برای مربیان پرورشی یک اصل است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۲:۰۶
کد خبر: ۱۷۱۷۰۵
امید به آینده برای مربیان پرورشی یک اصل است
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امید به آینده در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان باید از سوی مربیان مورد توجه جدی باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، احمد آخوندی در جمع معاوان و مربیان پرورشی که بمناسبت گرامیداشت سالروز امور تربیتی در سالن غدیر بندرعباس گرد هم آمده بودند، افزود: همه ما در تلاوت ها و قرائت های قرآنی ایمان که داریم اگر توجه داشته باشیم می بینیم که آیات الهی عمده نظر به آینده دارند و بحث از آینده و امید بدان در قرآن کریم آمده است.

وی تصریح کرد: آیاتی که راجع به بهشت و جهنم و معاد و قیامت و پایان این دنیا آمده است همه راجع به آینده است و ما باید حرکت و زندگی مان باید به گونه ای باشد که برسیم به آنگاه جایگاهی که قرآن خواسته و گفته است.

آخوندی اظهار کرد: لازمه رسیدن به جایگاه آرمانی که خداوند در قرآن گفته است یعنی همان کمال داشتن امید و آرزو است و قطعاً با یأس و ناامیدی که نمی توان به این جایگاه رسید چرا که یأس و ناامیدی از درگاه الهی خود از بزرگترین گناهان است. ما و شما به عنوان مربیان پرورشی در حالی که خوف داریم و باید هم داشته باشیم از طرفی باید امید به درگاه الهی داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: خداوند در قرآن کریم و کار خود را با بشارت شروع کرده نه با انذار من ندیده ام تا کنون آیه ای از قرآن را که در آن انذار پیش از بشارت آمده و این خود گواه برآن است که ما باید بیش از همه چیز در تربیت اسلامی به امید به آینده توجه داشته باشیم و دانش آموزان را امیدوار بار بیاوریم .

شما اگر توجه داشته باشید با اینکه ما به دنبال حکومت علوی آن هم با امام زمان در آینده هستیم خود این یک امید است و ما و شما باید ضمن توجه به داشتن به آن و کاشتن بذر آن در دل دانش آموزان می توانیم زمینه ساز این امر بزرگ باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز