رییس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه:

بازرسی و دادستانی خط مقدم اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۷۳۳۵۶
بازرسی و دادستانی خط مقدم اقتصاد مقاومتی است
خطیب گفت: استان هرمزگان دروازه پیشرفت ایران اسلامی است و این دروازه برای افق 1404 کشور نیاز به یک همت و انگیزه مضاعف دارد تا اقتصادی شکوفا تر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه در سفر خود به هرمزگان در راس هیاتی اعم از رئیس کل دادگستری استان، معاونان و دادستان مرکز استان در جمع پرسنل سازمان بازرسی استان هرمزگان گفت: بازرسی و دادستانی خط مقدم اقتصاد مقاومتی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین خطیب ضمن اعلام این مطالب افزود دو دستگاه بازرسی و دادستانی نقش موثری در عملی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی را دارند که این امر بستگی به همت و برنامه ریزی صحیح در این دستگاه هاست که با هدفمندی این دو دستگاه می توانند نقش های بسیار تاثیر گذاری را در پیاده کردن اصول اقتصاد مقاومتی در جامعه ایفا کنند.

وی در ادامه گفت: این امر در راستای چشم انداز افق 1404 کشور است و نیازمند به یک همت و انگیزه مضاعف در دستگاه‌هاست که باید این دستگاه‌ها جلوی فساد ها را بگیرند.

وی در پایان به اهمیت استان هرمزگان پرداخت و افزود: استان هرمزگان دروازه پیشرفت ایران اسلامی است و این دروازه برای افق 1404 کشور نیاز به یک همت و انگیزه مضاعف دارد تا اقتصادی شکوفاتر داشته باشیم.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز