مدیركل امور بانوان استانداری هرمزگان:

بیش از ۱۳۶۰ برنامه همزمان با هفته زن برگزاری می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۸۰۶۹۰
بیش از ۱۳۶۰ برنامه همزمان با هفته زن برگزاری می‌شود
مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برگزاری بیش از 1360 برنامه همزمان با هفته زن در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، صدیقه نجاتی زاده عنوان كرد: برنامه های هفته زن در سال جاری حول محور اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین سیاست های كلی اقتصاد مقاومتی و سلامت برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری برنامه های هفته زن در هرمزگان از اسفند ماه سال گذشته های هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی صورت گرفت و بر این اساس برنامه هایی شامل جشنواره ها، كارگاه های آموزشی، همایش ها و نمایشگاه های مختلف در قالب فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن از 30 فروردین الی پنج اردیبهشت ماه، هزار و 361 برنامه در سراسر استان هرمزگان برگزار می شود كه هزار و 123 برنامه توسط ادارات كل استانی و 138 برنامه در شهرستان های هرمزگان برگزار خواهد شد.

نجاتی زاده تصریح كرد: اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان با 934 برنامه، بیشترین تعداد برنامه ها را برگزار خواهد كرد و در شهرستان ها نیز بیشترین برنامه ها در شهرستان های قشم، رودان و میناب خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از مهمترین برنامه های این هفته در هرمزگان، بیان کرد: همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، نمایشگاه كتاب، مسابقات ورزشی جام حورا، جشنواره غذای سالم، برپایی خیمه سلامت و مشاوره رایگان، همایش حریم عفاف در قاموس حیا، برپایی جشن تولد فاطمه های خردسال عضو مراكز شبه خانواده بهزیستی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، عیادت از بیماران زن و برگزاری نشست های تخصصی فاطمه شناسی از جمله مهمترین برنامه های هفته زن در استان هرمزگان است.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان خاطرنشان كرد: همچنین همایش تجلیل از 14 بانوی برگزیده استان نیز همزمان با هفته زن در هرمزگان برگزار می شود و افتتاح تعاونی های زنان و برگزاری مسابقه قایقرانی بانوان در جزیره ابوموسی از جمله دیگر برنامه های مهم این هفته است.

نجاتی زاده گفت: توجه به كیفیت و همچنین ترویج فرهنگ و سیره فاطمی (س) از جمله موارد مهمی است كه در برنامه های هفته زن در استان هرمزگان مورد توجه قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز