استاندار هرمزگان در دیدار با روحانیون اهل سنت:

هرمزگان نماد وحدت و برادری است

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۸۰۶۹۴
هرمزگان نماد وحدت و برادری است
استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان همواره نماد وحدت شیعه و سنی در كشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، دكتر جاسم جادری در دومین نشست با ائمه‌جمعه و جماعات، روحانیون و معتمدین اهل‌سنت استان هرمزگان ضمن تقدیر از حضور پررنگ روحانیون اهل‌سنت در مراسم استقبال از ریاست جمهوری و همراهی جامعه اهل‌سنت با دولت تدبیر و امید، وحدت در جمهوری اسلامی ایران را یک مسئله کاملا حقیقی و عملی خواند.

وی ادامه داد: مردم استان هرمزگان از گذشته تا كنون با وحدت و برادری در كنار یكدیگر زندگی كرده اند و استان هرمزگان همواره نماد وحدت شیعه و سنی در كشور بوده است.

استاندار هرمزگان افزود: دشمنان تلاش های بسیاری را برای ایجاد تفرقه میان اهل سنت و شیعه در استان هرمزگان انجام داده اند اما هوشیاری مردم شیعه و سنی و همچنین آگاهی بخشی روحانیون و علما، دشمنان را ناكام گذاشته است.

جادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و شرح اقدامات دولت در جهت رفاه بیشتر مردم از ائمه‌جمعه، روحانیون و معتمدان اهل‌سنت خواست در خطبه‌های نماز جمعه و دیگر فرصت‌ها از آن دسته از اقشار جامعه که نیازی به دریافت یارانه ندارند بخواهند تا از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

وی خاطرنشان كرد: با انصراف افراد پردرآمد از دریافت یارانه، دولت می تواند خدمات بیشتری به مردم از جمله در بخش بهداشت و درمان ارائه دهد.

شایان ذكر است؛ در این نشست روحانیون اهل‌سنت از استاندار هرمزگان به جهت انتصاب نیروهای شایسته و متعهد اهل‌سنت در مناصب مدیریتی استان قدردانی كردند.

همچنین ائمه‌جمعه اهل‌سنت در این نشست ضمن تقدیر از استاندار هرمزگان به جهت تشکیل جلسات با بزرگان اهل‌سنت استان بر اجرایی كردن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر مسئله اتحاد اسلامی و شعار سال 93، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کردند.

نظر شما