مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ عملی می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۹:۰۲
کد خبر: ۱۸۵۱۸۹
فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ عملی می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عملی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه فرهنگ و هنر را نیازمند همکاری و انسجام بین دستگاه‌های و نهادهای ذی‌ربط دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین حسین مرشدی در سومین نشست شورای سفیران فرهنگی استان تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز با ایجاد هماهنگی بین ادارات و سایر نهادهای فرهنگی استان این شعار را عملی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای سفیران فرهنگی استان در راستای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و دنبال کردن فرهنگ جهادی صورت گرفته است، افزود: اهداف مهم فرهنگی با استفاده از ظرفیت های موجود در استان هرمزگان عملیاتی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان ساخت: با تشکیل شورای سفیران فرهنگی در استان برنامه های حوزه فرهنگ از نوآوری، خلاقیت و اثرگذاری بیشتری برخوردار می شود و تحولی بزرگ را در این حوزه ایجاد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین مرشدی پرهیز از موازی کاری و جزیره ای عمل کردن ادارات را یکی از مزیت های تشکیل این شورا برشمرد و یادآور شد: با استمرار و افزایش مشارکت دستگاه های فرهنگی این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: در گام اول دستگاه های فرهنگی به عنوان سیاست گذار در برنامه ریزی زیربنایی فرهنگ، ایفای نقش می کنند و در گام های بعد، سایر دستگاه های اجرایی و اقتصادی در این حوزه مشارکت داده خواهند شد.

در این نشست موضوع گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و میلاد حضرت علی (ع) در دستور کار قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص مصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز