به زودی

اردوگاه فرهنگی بسیج دانش‌آموزی سیریک راه‌اندازی می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۸۵۸
اردوگاه فرهنگی بسیج دانش‌آموزی سیریک راه‌اندازی می‌شود
رییس آموزش و پرورش سیریک از راه‌اندازی اردوگاه فرهنگی، تفریحی، ورزشی و گردشگری بسیج دانش‌آموزی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، دادخدا قلندری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مدیر آموزش و پروش، بخشدار بمانی، امام جمعه اهل سنت و دیگر اعضا کارگروه برگزار شد، با بیان اینکه مهم ترین سرمایه برای توسعه و پیشرفت هر نسل و جامعه‌ای سرمایه انسانی است، گفت: انسان همیشه و در هر حال نیازمند به فراگیری علم و دانش و تلاش و کوشش برای بالا بردن معرفت اخلاقی در راستای رسیدن به کمال انسانی است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مادر تمام ادارات و نهادهاست افزود: مهم ترین شورای هر شهرستان شورای آموزش و پرورش و مهم ترین سرمایه برای توسعه و پیشرفت هر نسل و جامعه‌ای سرمایه انسانی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش سیریک گفت: به زودی اردوگاه فرهنگی، تفریحی، ورزشی و گردشگری بسیج دانش‌آموزی شهرستان سیریک در زمینی به مساحت دو هکتار در کنار ساحل شهر سیریک احداث می‌شود.

قلندری افزود: به منظور تشویق و بالا بردن توان علمی و ایجاد انگیزه و شور و نشاط میان دانش آموزان تندیس افتخار پیشرفت تحصیلی همراه با اهدا سکه طلا برای داش‌آموزان، خانواده‌ها و مدارس شهرستان سیریک به عنوان سه رکن آموزشی در طول سال تحصیلی در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز