فرماندار بندرعباس:

زمینه رشد و توسعه ورزش بندرعباس باید فراهم شود

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۹۶۰۵۲
زمینه رشد و توسعه ورزش بندرعباس باید فراهم شود
فرماندار بندرعباس گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی شهرستان برای توسعه ورزشی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس،‌ احمد مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزش شهرستان بندرعباس اظهار داشت : ایجاد روحیه همکاری در کارهای گروهی و نقش ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین اثرات مثبت ورزش است.

وی با بیان اینکه ورزش زمینه‌ساز سلامت روحی و بدنی افراد و جامعه است، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی شهرستان برای توسعه ورزشی استفاده شود.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: مسئولان نهادها، باید فرهنگ ورزش را از درون سازمان خود نهادینه کنند و برای ترویج این فرهنگ بکوشند و اعضای شورای ورزش شهرستان بندرعباس به منظور حمایت از ورزشکاران باید هماهنگ باشند.

مرادی اظهار داشت: عدم توجه به ورزش روند سلامت نسل جوان را فوق‌العاده تهدید می‌کند و ورزش این شهرستان اولویت اول را دارد و برای رسیدن به حد مطلوب در این زمینه باید تلاش مضاعف انجام شود.

وی در ادامه افزود: حضور مسئولان در اماکن ورزشی به دلیل ترویج فرهنگ ورزش و آشنایی بیشتر با مشکلات ورزشکاران است و ورزش در زندگی مردم نقش مهمی دارد.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه همه مسئولان وظیفه دارند از مقوله ورزش حمایت کنند، بیان کرد: باید زمینه‌های رشد و توسعه ورزش شهرستان را فراهم کنیم و مسئولان ذی‌ربط نیز همکاری و حمایت‌های لازم را در بخش امور فرهنگی و ورزش جوانان داشته باشند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز