در بین سایر ادارات کل کشور؛

ثبت احوال هرمزگان رتبه نخست در اقامه نماز را کسب کرد

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۹۶۰۵۸
ثبت احوال هرمزگان رتبه نخست در اقامه نماز را کسب کرد
ثبت احوال هرمزگان رتبه نخست در اقامه نماز در بین سایر ادارت کل کشور کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، این تقدیر طی حکمی، به پاس تلاش‌ها و خدمات این اداره کل در شاخص مذکور، صادر و ابلاغ شده است.

در بخشی از این حکم به امضای محمد ناظمی اردکانی رسیده، آمده است: تلاش برای نمازی از سر شور و شوق، لبریز از معرفت و آگاهی ثمره حکومت صالحان است.

حکومت صالحانی که این نغمه آسمانی را ترویج داده و در تلاش اند تا این فرهنگ نورانی به قله‌های اعتلا و بلند ذاتی خویش برسد.

صفا، آرامش و نورانیت ارمغان اعتلای این فرهنگ نورانی است و قابل تحسین و ستایش هستند عزیزانی که برای همگانی نمودن این داروی شفابخش در جامعه اسلامی تلاش می نمایند.

در پایان این لوح آمده است: امید است خداوند متعال همه ما را مشمول این دعای حضرت ابراهیم علیه السلام قرار دهد که عرضه داشتند: «رب اجعلنی مقیم الصلاه و ذریتی ربنا و تقبل دعا».

مهدی عسکری‌زاده مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در همین راستا با بیان اینکه این اداره کل همواره توجه ویژه‌ای به برپایی نماز اول وقت و سایر مراسم معنوی و دینی در ادارات و واحدهای شهرستانی دارد، گفت: برپایی نماز و تبلیغ برای این امر مقدس از اصول اساسی و زیربنایی دین مبین اسلام است.

وی در ادامه به کیفیت بخشی به فضاهای نماز خانه و تجهیز این اماکن در ادارات زیر مجموعه ثبت احوال در ماه‌های گذشته اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز