نماینده ولی فقیه طی بازید از شهرداری بندرعباس:

شهرداری بندرعباس از فرصت دریا برای افزایش نشاط اجتماعی بهره بگیرد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۱۳۵
شهرداری بندرعباس از فرصت دریا برای افزایش نشاط اجتماعی بهره بگیرد
نماینده ولی فقیه در استان از شهرداری بندرعباس بازدید کرد و طی این بازدید معاونان و مدیران شهرداری بندرعباس با آیت الله نعیم آبادی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، در این نشست نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از مسئولان خواست تا به ساحل و استفاده مردم از این نعمت خدادادی توجه بیشتری کنند و نگاه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند و با تمام توان به این مهم بپردازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بهره مندی از فرصت دریا گفت: شهرداری بندرعباس باید تلاش نماید تا فرصت دریا را به نحو شایسته ای برای مردم آماده کند و از این طریق نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

امام جمعه بندرعباس افزود: مردم بندرعباس از جمله مردمان متدین و با فرهنگ هستند که انجام کارهای خوب برای آنان جزء وظایف مدیران محسوب می شود و رضایتمندی مردم موجبات رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: چنانچه قصد اجرایی کردن عملیات یا احداث پروژه ای توسط هر کدام از دستگاهها و نهادهای اجرایی و خدماتی وجود داشته باشد باید ممنوعیت ساخت و ساز در حریم 60 متری دریا بطور جدی رعایت گردد و شهرداری بندرعباس باید در این راستا نظارت کافی و جدی داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس در خصوص مشکلات ترافیکی در شهر پیشنهاد داد و گفت: می‌توان از ظرفیت دریا برای جابه جایی مسافران در شهر بندرعباس استفاده کرد.

وی گفت: می‌توان از اسکله حقانی تا نخل ناخدا با قایق، مسافران را جابجا کرد و هم اشتغالزایی صورت می‌گیرد و هم از حجم ترافیک کاسته می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مسافرت‌های دریایی نه نیازی به آسفالت دارند نه پل و سرعت گیر، افزود: ‌در این مسیر مسافران می‌توانند از جاذبه‌های دریا استفاده کنند و از ترافیک در مرکز شهر نیز کاسته شود.

در ادامه شهردار بندرعباس به ارائه گزارشی در مورد فعالیت های شهرداری بندرعباس پرداخت.

نظر شما