ظرفیت های سواحل باید در برنامه ششم توسعه انعکاس پیدا کند

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۳:۰۷
کد خبر: ۲۰۶۲۹۱
ظرفیت های سواحل باید در برنامه ششم توسعه انعکاس پیدا کند
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان گفت: باید تلاش کنیم تا ظرفیت های سواحل به خوبی در برنامه ششم توسعه انعکاس پیدا کند.

 صالح دریانورد در نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان با بیان اینکه تشکیل این کمیته می تواند نقطه عطفی در مباحث مربوط به سواحل باشد، عنوان کرد: در راستای توسعه سواحل باید تلاش کنیم تا طرح توسعه دریامحور در برنامه ششم توسعه به خوبی دیده شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،وی ادامه داد: استان هرمزگان دارای ظرفیت های اقتصادی بسیار خوبی در زمینه سواحل و دریاست که به خوبی از این ظرفیت ها استفاده نمی شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان افزود: یکی از این ظرفیت ها صنعت بانکرینگ و سوخت رسانی به کشتی ها در تنگه هرمز است که برخی از کشورهای همسایه درآمدهای کلانی از این طریق کسب می کنند و ما بهره چندانی از آن نبرده ایم.

دریانورد تصریح کرد: با وجود اینکه کشور ما دارای بیشترین طول سواحل است اما نتوانسته ایم از پتانسیل اقتصادی سواحل استفاده کنیم اما در دولت تدبیر و امید برنامه ریزی های خوبی در این زمینه از جمله در راستای توسعه سواحل مکران و شهرستان جاسک صورت گرفته است.

وی از تعداد زیاد متولیان مباحث سواحل انتقاد کرد و گفت: این امر موجب شده تا هماهنگی و برنامه ریزی منسجمی در زمینه سواحل انجام نشود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا ظرفیت های سواحل به خوبی در برنامه ششم توسعه انعکاس پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز