به مناسبت هفته دفاع مقدس:

از دانش آموزان ممتاز مدارس شاهد رودان تقدیر شد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۶:۱۷
کد خبر: ۲۲۵۴۷۱
از دانش آموزان ممتاز مدارس شاهد رودان تقدیر شد
باحضور مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان هرمزگان طی مراسم باشکوهی از 67دانش آموز ممتاز مدارس شاهد شهرستان رودان تقدیر شد .

باحضور مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان هرمزگان طی مراسم باشکوهی از 67دانش آموز ممتاز مدارس شاهد شهرستان رودان تقدیر شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از  هرمزگان ؛ طی مراسم باشکوهی که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، بخشداران توابع و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.
 
از 67 نفر از دانش آموزان ممتاز مدارس شاهد رودان که در سال تحصیلی 93-92 موفق به کسب معدل خیلی خوب و عالی شده بودند تقدیر بعمل آمد.

اسحق دستگزین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان هرمزگان در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یادوخاطر شهدای دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس گفت: جنگ نابرابری که با نادیده گرفتن قرارداد الجزایر بر ایران تحمیل شد، از جوانان این مرزوبوم شیر مردانی ساخت که هیچ گاه تاریخ به خود ندیده بود و دشمنان آینده ایران نیز با درس گرفتن از گذشته هیچ وقت حتی فکر حمله نظامی و جنگ علیه کشورمان را نخواهند کرد.

وی ملت ایران را ملتی هشیار و ولایت مدار خواند و تصریح کرد: هر گاه ملتی پشتیبان ولی و مولا خود بودند و اتحاد و انسجام خود را حفظ کردند هرگز دربرابر دشمنان شکست نخورد و امروزه ملت ایران نیز با بیداری و هوشیاری دشمنان اسلام و مسلمین راشناخته و تا پای جان پشتیبان ولی وفقیه و رهبر خود هستند.

دستگزین تعداد دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در تمام استان را 403 نفر عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته 500 دانش آموز مقطع متوسطه دوم از دبیرستانهای شاهد استان وارد دانشگاه های کشور شدند و انتظار میرود در سال تحصیلی پیش رو این تعدا با سیصد درصد افزایش به یک هزارو 500 نفر برسد که این امر دلیل روشنی بر علم و تقوی فرزندان و یادگاران شهدا و ایثارگران است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در ادامه با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی رحمة الله علیه در خصوص حفظ ارزشهای دینی و اسلامی و همچنین ارزشهای انقلابی پرداخت و خاطرنشان ساخت: در گذشته جنگ با ایران رودرو بود و حال اینکه بمب و موشک دشمنان درقالب اینترنت و تلفن همراه در خانه ها فرود آمده و این عزم تمامی مردم را می طلبد تا با چشمان باز و بینش دقیق خود توطئه های دشمنان را خنثی و شر آن را به خودشان باز گردانند.

مدیر آموزش و پرورش رودان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران را شایسته ترین انسانها خواند ودر ادامه گفت: رشد علمی و آموزشی توام با کسب عناوین مختلف ورزشی و فرهنگی وهنری توسط دانش آموزان مدارس شاهد نشان از پیشرفت و ترقی بیش از پیش دانش آموزان در مدارس شاهد است.

موسی خادمی با تقدیر از عملکرد مدیران مدارس شاهد در سال تحصیلی گذشته خاطرنشان ساخت: خدمتگذاری به یادگاران شهدا و فرزندان ایثارگران موهبتی است نصیب کمتر کسی می شود و ما نیز از این حیث سپاسگذار خداوند منانیم.

شهرستان رودان دارای دو آموزشگاه ابتدایی دخترانه و پسرانه با جمعیت 165 و 200 نفر و همچنین یک آموزشگاه متوسطه اول با 155 دانش آموز است.

در پایان این مراسم از 67 نفر از دانش آموزان ممتاز مدارس شاهد این شهرستان تقدیر شد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز