نشست مشترک آموزش و پرورش هرمزگان با بیمه آتیه سـازان حافظ

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۰:۰۸
کد خبر: ۲۲۵۴۷۴
نشست مشترک آموزش و پرورش هرمزگان با بیمه آتیه سـازان حافظ
نشست مشترک آموزش و پرورش هرمزگان با بیمه آتیه سـازان حافظ (بیمه تکمیلی فرهنگیان) بمنظور رفع موانع و مشکلات فراروی فرهنگیان در استفاده ازبیمه مذکور،برگزارشد.

نشست مشترک آموزش و پرورش هرمزگان با بیمه آتیه سـازان حافظ (بیمه تکمیلی فرهنگیان) بمنظور رفع موانع و مشکلات فراروی فرهنگیان در استفاده ازبیمه مذکور،برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان دراین نشست با اشاره به اهمیت بیمه درجهت تامین امنیت فکری اقشارمختلف جامعه خاطرنشان کرد:بدون شک نقش بیمه درراستای تامین نیازهای درمانی و سایر اموربرکسی پوشیده نیست و بیمه به عنوان یک چترحمایتی از جایگاه خاصی درسبد خانواده ها برخورداراست.

علی کرمپورافزود: بزرگترین سرمایه بر ای شرکتها بیمه جلب اطمینان بیمه گذاراست و این مهم بدون ارائه خدمات کیفی و انجام تعهدات ایجاد شده ممکن نیست.

وی تصریح کرد:اگرشرکت های بیمه نتوانند امنیت فکری و بیمه شوندگان را فراهم کنند نقش بیمه به عنوان چترحمایتی و مبنای آرامش و آسایش کمرنگ خواهد شد.

به گفته کرمپور:آموزش و پرورش با برخورداری از جمعیت گسترده باید ازبهترین خدمات درهمه بخشها برخوردارباشد چراکه تامین امنیت فکری و آسایش و رفاه قشرفرهنگی نقش مستقیمی درهمه بخشها ی جامعه دارد.
 
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از تشکیل کمیته نظارت برروند اجرای تعهدات بیمه و رسیدگی به مسائل و مشکلات فرهنگیان خبرداد و بیان داشت: این کمیته باید به دقت نارساییها و مشکلات اجرایی را رصد و پیگیرجدی رفع آنان باشد چرا که هدف ما ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان است.

وی در خاتمه گفت: حتی یک مشکل هم برای یک فرهنگی قابل قبول نیست وآموزش و پرورش در این راستا حساسیت لازم را دارد.

مدیر شعبه هرمزگان بیمه آتیه سازان حافظ نیزدراین نشست با بیان اینکه شـرکت آتیه سـازان حافظ به استناد قانون بیمه همگانـی خدمـات درمانـی و سـاختار نظام رفـاه و تأمین اجتماعـی تشکیل گردید اظهارداشت: هدف از این اقدام ارتقاء سطح سلامت از طریق گسترش خدمات درمانـی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران است که بحمدالله در این مدت توانسـته است ضمن ایجاد رقابت سالـم و تحول در صنعت بیمه پایه گذار فصل نوینی در معرفی و ارائه بسته های خدمتـی جدید در حوزه بیمه درمان مکمل باشد.

فهیمه عبدی نژاد افزود: تقویت نمایندگی ها، گسترش شعب و افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد در کنار ارتقای سطح سلامت ازاهداف شرکت آتیه سازان حافظ در سال جاری است که با جدیت درحال پیگیری است.

وی تصریح کرد:آتیه سازان حافظ با تقویت شعار ارتقای سطح سلامت جامعه هم اکنون تخصصی ترین شرکت در ارایه ی خدمات بیمه درمانی مکمل است.

ارایه خدمات به بیماران خاص منجمله دیالیز، هموفیلی، تالاسمی ،جبران هزینه های پاراکلینیکی، ارایه خدمات دندانپزشکی و عینک، جبران هزینه های عمل لیزیک ، تامین هزینه پروتز و لوازم مصرفی بیماران بستری، پرداخت هزینه های مربوط به ناباروری ونازایی، جبران هزینه های اروتز مانند سمعک، عصا، واکر و پرداخت هزینه های آمبولانس وبالگرد امداد برای فوریتهای پزشکی که منجر به بستری بیمه شده در بیمارستان می شود.

به گفته وی: در قرارداد فرهنگیان جراحی های تخصصی ، زایمان ، هزینه های درمان نازایی و هزینه های پاراکلینیک بدون سقف ارائه می شود و ویزیت پزشکان ، هزینه های تهیه اعضای طبیعی پیوندی ، دارو و ملزومات دارویی و پروتز بدون سقف با فرانشیز 20 درصد از دیگر خدمات این بیمه است.

مدیر شعبه هرمزگان بیمه آتیه سازان حافظ همچنین گفت: دراستای افزایش خدمات به فرهنگیان محترم و همچنین رفع مشکلات موجود تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم این موارد را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد:افزایش مراکزدرمانی طرف قرارداد درهمه بخشهااز50مرکزبه 250مرکزوافتتاح نمایندگی های ویژه در منطقه غرب استان با مرکزیت بندرلنگه وشرق با مرکزیت میناب برای سهولت خدمات رسانی به فرهنگیان از اهم اقدامات اخیرمی باشد.

وی همچنین گفت: ارائه خدمات در مراکز درمانی طرف قرارداد با ارائه هولوگرام رایگان است. همچنین پرداخت هزینه ها نیز پس ازتحویل اسناد ظرف 10روزکاری قابل پرداخت است.

عبدی نژادیادآورشد:هزینه بیماران خاص نیزبلافاصله پس از رسیدگی اسناد با صدور چک انجام می شود و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت بیمه با وارد کردن کد پرسنلی روند پرداختی ها را رصد کنند.

مدیر شعبه هرمزگان بیمه آتیه سازان حافظ در پایان اظهارامیدواری کرد مجموع این اقدامات نقش موثری درارتقاء خدمات به فرهنگیان عزیزایفا نماید.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز