مجمع سالیانه هیئت فوتبال هرمزگان برگزارشد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۲:۲۶
کد خبر: ۲۲۵۴۸۳
مجمع سالیانه هیئت فوتبال هرمزگان برگزارشد
مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور، غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان،وجمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شد.

مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور، غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان،وجمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن خیرمقدم به کفاشیان و هیئت همراه اظهار داشت: مجمع هئیت های ورزشی بالاترین رکن تصمیم گیری هیئتهای ورزشی است که باید بر عملکرد مالی، اداری، ورزشی و کلیه مسائل هیئت فوتبال نظارت داشته باشند و اعضای مجمع باید با رئیس هیئت در انجام وظایف خود همکاری لازم و صمیمانه ای داشته باند و در هنگام ضرورت نظارت خود را افزایش دهند و تذکرات خود را به هیئت های مربوطه انجام دهند.

سپس رئیس هیئت فوتبال هرمزگان به تشریح مسائل مالی اداری ، ورزشی و آموزشی و اقدامات صورت گرفته در دوسال اخیر این هیئت مطالبی بیان نمود.

عبدالمجید دبیده در این مجمع گفت : توجه به آموزش مربیان و داروان استان از اولویتهای هیئت در دو سال گذشته بود که ما توانستیم در بیشتر شهرستانها این کلاس ها را برپا کنیم .

وی افزود : ما در سالی که پشت سرگذاشتیم موفقیت های زیادی در رشته های فوتسال و فوتبال کسب کرده ایم که می توان به صعود آذرخش به رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور و قهرمانی تیم یاران جوان در مسابقات جوانان کشور اشاره کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال هم در این مجمع با اشاره به توانمندی فوتبال هرمزگان گفت : خوشبختانه هرمزگان در تیمهای پایه فوتبالیست های خوبی دارد که شاهد درخشش بازیکنان آنها در تیم ملی و تیم های باشگاهی هستیم.

کفاشیان افزود : با حمایت دانشور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا باشگاه البدر بندرکنگ را مجدد به رقابتهای کشوری بازگردانیم تا مردم خوب بندرکنگ از فوتبال فاصله نگیرند .

وی در پایان از عملکرد هیئت فوتبال در سالی که گذشت ابراز رضایت کرد و گفت : به هر حال مشکلاتی در تمامی ورزش ما وجود دارد اما در هرمزگان شاهد این هستیم که مسئولان ورزشی این استان تلاش کردند مشکلات را به اندک برسانند و فوتبال را به سطح کشور نزدیک کنند.

گفتنی است بررسی عملکرد هیئت فوتبال در یکسال گذشته و تصویب بوجه سال آینده از برنامه های این مجمع بود.

نظر شما