رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان خبر داد

انهدام یک باند فساد در هرمزگان

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۳۷
انهدام یک باند فساد در هرمزگان
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند فساد و دستگیری پنج نفر از اعضای این باند در روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، احمد دادستانی در تشریح جزییات این عملیات، گفت: ماموران پلیس امنیت اخلاقی هرمزگان روز گذشته در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مردمی مبنی بر اینکه منزلی در بلوار امام حسین(ع) در شهرک سجادیه بندرعباس به پاتوق فساد تبدیل شده موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع، ضمن هماهنگی با مقامات قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از منزل و محل مذکور یک نفر مرد و چهار زن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان ادامه داد: در بازرسی از محل مذکور یک هزار و 850 حلقه سی‌دی و دی ‌وی دی مبتذل و مستهجن، 55 کیف دستی زنانه، 25 کیف پول زنانه مسروقه، پنج دستگاه گوشی، 35 عدد شارژر مسروقه، یک دستگاه شوکر برقی، 186 برگ پاسور، 50 گرم تریاک، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر شیشه، یک دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای و تعدادی داروهای غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

دادستانی ضمن قدردانی از مشارکت‌های مردمی و همکاری خوب مردم با پلیس در کشف جرم، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به اداره امنیت اخلاقی هرمزگان منتقل شدند.

نظر شما