امام جمعه بندرعباس با انتقاد از سازندگان مستند ظهور نزدیک است:

ساخت فیلم ظهور توطئه‌ است

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۹:۳۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۰۵
ساخت فیلم ظهور توطئه‌ است
امام جمعه بندرعباس گفت: به سازندگان و تکثیرکنندگان فیلم ظهور بسیار نزدیک است توصیه می‌شود دست از توطئه‌گری بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به توزیع سی‌دی فیلم موسوم به «ظهور بسیار نزدیک است»، اظهار داشت: طبق روایات اسلامی شخص امام زمان نیز از موقع ظهور خود خبر ندارد و در همین راستا است که باید از سازندگان و عاملان ساخت این فیلم پرسید که با کدام منطق و اطلاعات دست به ساخت این فیلم زده‌اند.

وی افزود: ‌وقتی که خود امام زمان (عج) از زمان ظهورش خبر ندارد باید از سازندگان فیلم مذکور پرسید از کجا خبر می‌گیرند که امام عصر خبر ندارد.

نعیم آبادی همچنین اضافه کرد: متاسفانه برخی‌ها در جامعه اقدام به تکثیر و توزیع و بازتوزیع این فیلم کردند که در همین جا به تولیدکنندگان و هم به کسانی که این فیلم را تکثیر کرده‌اند، توصیه می‌شود که دست از این توطئه‌گری‌ها بردارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در سال‌جاری و نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی، بدون ذکر نام خاصی ادامه داد: در حالی که هرمزگان به منابع به شدت نیاز دارد چرا باید یکی از بانک‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری 80 میلیون یورویی در کشوری بیگانه کند.

امام جمعه بندرعباس در همین راستا از مسوولان و سیاستگذاران در کشور و استان خواست که از بانک‌ها بخواهند منابع را در جایی که نیاز است مصرف کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) به بیان نقش این بزرگوار در اسلام پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز