امام جمعه حاجی‌آباد تاکید کرد

لزوم تغییر آبیاری سنتی به مدرن در اراضی حاجی‌آباد

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۴:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۰۸
لزوم تغییر آبیاری سنتی به مدرن در اراضی حاجی‌آباد
امام جمعه حاجی‌آباد گفت: در سال جهاد اقتصادی مسوولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سیستم‌های آبیاری مدرن در اراضی این شهرستان ترویج و همه‌گیر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در سال جهاد اقتصادی، اظهار داشت: یکی از نکات رهبر انقلاب در بیانات ابتدای سال بحث مصرف آب کشاورزی است که باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی ادامه داد: غالب کشاورزی در زمینه آبیاری به صورت سنتی انجام می‌شود که باید با پیگیری مسوولان و همت کشاورزان نسبت به آبیاری نوین اقدامات لازم صورت گیرد و این شهرستان الگویی برای استان باشد.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت زهرا (س) بیان داشت: حضرت زهرا مادر و همسری نمونه بودند و زنان باید رهرو راه این بانوی بزرگوار باشند.

مختاری با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کنند با ابزار تبلیغاتی مختلف بدحجابی را در جامعه رواج دهند، اضافه کرد: الگو گرفتن از بانوی بزرگوار اسلام و آشنا ساختن دختران با زندگی حضرت فاطمه (س) قطعا جوانان ما را از گزند دشمنان در امان نگه می‌دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز