سالن انقلاب آزادشهر در جشن انقلاب گلستان افتتاح شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰:۰۷
کد خبر: ۲۶۰۵۵۴
سالن ورزشی پسران انقلاب از توابع شهرستان آزادشهر پیش از ظهر روز شنبه 18 بهمن ماه با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، در هفتمین روز دهه مبارک فجر (18 بهمن ماه سال جاری )مراسم افتتاح پروژه ورزشی پسران آزادشهر با حضور صادقلو استاندار گلستان ، صابری نماینده مردم شریف شهرستان آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ،پاشا مدیر کل ورزش و جوانان ،روحانیت به ویژه ائمه جمعه و جماعت ،خانواده معظم شهداء و جانبازان ، مسئولین استان و شهرستان ، قهرمانان ، پیشکسوتان و جمع کثیری از مردم ورزش دوست استان و شهرستان برگزار شد.

این مجموعه ورزشی که در زمینی به مساحت 1560 مترمربع و اعتباربالغ بریک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان   احداث شده یکی از 12 پروژه ورزشی استان است که در دهه فجر به بهرداری رسیده است.

حسن صادقلو استاندار گلستان در این مراسم   از دهه فجر بعنوان دهه عزت و آزادگی مردم شریف ایران نام برد.

وی با بیان این مطلب افزود دهه فجر دهه تشریفات نیست بلکه دهه تجهیزات می باشد و ما باید خود را به علم ، اخلاق ، فرهنگ تجهیز کنیم .

استاندار گلستان با اشاره به گوشه ای از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب در خصوص حکومت اظهار کرد مسئولیت وسیله فخر فروشی و منت نیست بلکه توفیقی الهی است که باید از آن در خدمت به مردم استفاده کنیم وی  چنین ادامه داد مسئولیت و حکومت تکلیف الهی است که باید در انجام درست آن همراه با در نظر گرفتن رضایت خداوند متعال و هدف قرار دادن خدمت مردم نهایت دقت را بعمل آوریم.  

نظر شما