مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان:

۳۰۰ هنرمند میهمان جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان هستند

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۲۱۴
۳۰۰ هنرمند میهمان جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان هستند
مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اعلام کرد: در ایام جشنواره بیش از 300 هنرمند از سراسر ایران و کشورهای خارجی میهمان همدان هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، خسرو بیات در ستاد اجرایی جشنواره با بیان اینکه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهر ماه در استان همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تاکنون در بخش صحنه‌ای 16 اثر، در بخش خیابانی 10 اثر، در بخش نمایشنامه نویسی پنج اثر و در بخش بین الملل هشت اثر پذیرفته شده است.

وی از اجرای نمایش‌های بخش مسابقه جشنواره در شش سالن شهر همدان خبر داد و گفت: تالار فجر، سالن بوعلی سینا، سالن پلاتوی بوعلی سینا، کانون مهدیه، مجتمع آوینی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام جشنواره پذیرای نمایش‌های کودک و نوجوان خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان فعالیت کمیته‌های اجرایی جشنواره، برگزاری نشست‌های ستاد اجرایی در مجتمع آوینی، ثبت نام و گزینش داوران کودک و نوجوان و گزینش داوران بزرگسال بخش‌های مختلف جشنواره را از جمله اقدامات دبیرخانه جشنواره عنوان کرد.

وی بیان داشت: نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور بیش از 300 میهمان داخلی و خارجی در استان همدان برگزار می‌شود.

بیات با اشاره به آئین افتتاحیه جشنواره نوزدهم نیز گفت: 16 مهر ماه کارناوال‌هایی در پنج نقطه حاشیه شهر همدان به راه می‌افتند و با ویژه برنامه‌هایی در پنج منطقه شهر همدان، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان آغاز می‌شود.

وی از انتشار شش روزنگار جشنواره خبر داد و گفت: از روزهای نخست فعالیت ستاد اجرایی جشنواره، صرفه جویی مبنای کار قرار گرفت و بر کیفیت، مشارکت و محوریت استان تأکید شد.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهر ماه با مشارکت بیش از 16 دستگاه اجرایی استان همدان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز