مدیرکل استاندارد همدان:

صادرات کالا با استانداردسازی تولیدات داخلی پایدار می‌شود

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۸۸۵
صادرات کالا با استانداردسازی تولیدات داخلی پایدار می‌شود
مدیرکل استاندارد استان همدان با تأکید بر لزوم استانداردسازی کالاها گفت: صادرات کالا با استانداردسازی تولیدات داخلی پایدار می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در همدان، فرهاد تیموری ضمن گرامیداشت روز ملی صادرات به تلاشگران عرصه تولیدات با کیفیتی که مورد پذیرش بازارهای داخلی و خارجی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در تجارت کنونی حاکم در جهان کالایی می‌تواند مسیر رشد و توسعه صادرات را کسب کند که در استانداردسازی و تولید آن کیفیت‌های مورد پذیرش بازارهای هدف رعایت شود.

تیموری افزود: با این تفاسیر سیاست‌های حمایتی و هدایتی دولت باید به سمت بهبود مستمر تولیدات داخلی متمرکز شود و مدیریت صنعت و کشاورزی کشور نیز از حالت سنتی و تجربی به سمت مدیریت کیفی مبتنی بر استانداردهای روز اصلاح شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان در مورد نقش استانداردسازی در توسعه صادرات پایدار تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته آمار صادرات استان در سه سال دولت دهم بالغ بر یک هزار و 497 هزار تن و به ارزش 421 میلیون دلار بوده که سهم کالاهای دارای پروانه استاندارد یک هزار و 314 هزار تن به لحاظ وزنی و 248 میلیون دلار به لحاظ ارزشی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز