شکست علیصدر همدان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر پینگ پنگ

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۸۴۲
شکست علیصدر همدان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر پینگ پنگ
از هفته پنجم مرحله رفت مسابقات لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور، تیم باشگاه دی، با حساب پنج بر یک تیم بومی علیصدر همدان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، هفته پایانی دور رفت و پنجم از مرحله رفت مسابقات لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور با انجام دو دیدار در شهرهای همدان و تهران برگزار شد، که در یکی از این مسابقات در سالن پینگ پنگ ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم باشگاه دی موفق شد با حساب پنج بر یک تیم جوان و تازه لیگ برتری شده علیصدر همدان را مغلوب کند.

این مسابقه، با بازی دوبل (دو نفره) نوشاد عالمیان و نیما عالمیان برابر محمد بوجاریان و علیرضا ملارجبی از همدان آغاز شد که در نهایت با پیروزی سه بر یک بازیکنان باشگاه دی به پایان رسید.

در دیدارهای انفرادی، در اولین مصاف پیمان نوروزی از علیصدر برابر نیما عالمیان قرار گرفت که در نهایت با سه بر صفر مغلوب شد.

بازی نوشاد عالمیان برابر علیرضا رهبر تنیسور همدانی با حساب سه بر صفر به سود عالمیان خاتمه یافت.

در بازی سوم محمد بوجاریان از علیصدر و واحد مالمیر بازیکن نهاوندی تیم باشگاه دی هم با حساب سه بر یک به سود حریف تهرانی تمام شد.

در آخرین مسابقه شایان ملکی و علیرضا ملارجبی از همدان برابر هم قرار گرفتند که با نتیجه سه بر دو به سود بازیکن همدانی به پایان رسید.
 
مسابقه بین نوشاد عالمیان و پیمان نوروزی برگزار شد و در پایان سه بر یک به برتری بازیکن تهرانی انجامید.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تا پایان هفته پنجم علیصدر همدان با پنج امتیاز جایگاه ششم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز