تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان از نایب قهرمان تکواندو جهان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۸۴۸
تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان از نایب قهرمان تکواندو جهان
سید عبدی افتخاری در دیدار با ریس و اعضا هیات تکواندو استان از محمد مهدی جمشیدی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پس از نایب قهرمانی تکواندو کار نوجوان و با اخلاق استان در مسابقات جهانی صبح امروز نشستی با حضور قنبری ریس و فرنیا دبیر هیات تکواندو استان و محمد مهدی جشیدی نایب قهرمان جهان و صمدیان تبار مربی وی در دفتر مدیر کل برگزار شد.

در این دیدارمدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از این ورزشکار با اخلاق گفت: قهرمان شدن در کنار منش پهلوانی با ارزش می‌شود و قهرمانان باید در کنار قهرمانی اخلاق را نیز سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: حفظ قهرمانی از خود قهرمانی بسیار مهم‌تر و سخت‌تر است و جمشیدی نباید با این موفقیت مغرور شود و باید تلاش خود را مضاعف کند.

سید عبدی افتخاری گفت: جمشیدی از ورزشکاران با اخلاق استان محسوب می‌شود که آینده بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت و باید از آقای صمدیان تبار مربی ایشان نیز بابت پرورش چنین قهرمانی تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: انشالله پس از پایان ماه صفر مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار خواهد شد و از جمشیدی و صمدیان تبار در این مراسم تقدیر خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم رییس هیات تکواندو استان ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان در پیشرفت‌های این هیات گفت: هیات تکواندو همدان در بخش پومسه جزو 5 استان برتر کشور محسوب می‎شود و به همین علت یک سانس را برای شناسایی و پرورش استعدادها به آقای مهدی صمدیان تبار از قهرمانان و مربیان خوب استان اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: برای پرورش قهرمانی همچون محمد مهدی جمشیدی چهار سال زمان نیاز است و قطعا با سرمایه گذاری در این بخش می‌توانیم شاهد شکوفایی و درخشش افرادی چون جمشیدی در تکواندو استان باشیم.

احسان قنبری اظهار داشت: جمشیدی آینده بسیار خوبی در این رشته ورزشی پیش رو دارد و در رده نوجوانان که امسال نایب قهرمان جهان شد سه دوره دیگر نیز می‌تواند شرکت کند و قطعا در دوره‌های بعدی قهرمان جهان خواهد شد و در کل چندین مدال آسیایی و جهانی در آینده نه چندان دور در رده نوجوان در تصاحب او خواهد بود.

ریس هیات تکواندو گفت: در دهه فجر امسال با حضور پولادگر ریس فدراسیون مراسم تقدیر از قهرمانان تکواندو و افراد زحمت کش تکواندو استان را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان از روابط عمومی اداره کل و اصحاب رسانه بابت انعکاس اخبار موفقیت این ورزشکار نوجوان تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز