رییس ستاد انتخابات استان

حضور پرصلابت مردم در انتخابات ضربه محکمی به دشمنان است

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۴:۳۷
کد خبر: ۱۲۶۱۴۳
حضور پرصلابت مردم در انتخابات ضربه محکمی به دشمنان است
علیرضا قاسمی فرزاد گفت: حضور باشکوه و پرصلابت مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها ضربه محکمی به دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس ستاد انتخابات استان همدان در نشست خبری اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای نشان داد که فشارها، تهدیدها و تحریم ها هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد و هرچقدر دشمنان به مردم فشار می آورند مردم همچنان مسیر خود را پرصلابت، محکم و استوار ادامه می دهند.
 
وی بیان کرد: حضور پرنشاط مردم در انتخابات نشان داد مردم قدردان انقلاب و خون شهدا هستند و با این حضور با آرمان های امام راحل ره ولی فقیه و شهدا تجدید میثاق کردند.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه از دقایق اول شروع اخذ رای مردم حضور باشکوه و با نشاطی داشتند تصریح کرد: حتی از ساعت رسمی که هنوز کار شروع رای گیری آغاز نشده بود شعب اخذ رای شاهد صف های طولانی بود.
 
قاسمی فرزاد بیان داشت: این شور حماسی مردم نشات گرفته از اعتقاد و عشق و علاقه آنان به ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.
 
وی خاطرنشان کرد: شواهد و گزارش ها در تمامی شعب اخذ رای بخش ها، شهرستان ها و شهرها نشان می دهد مردم حضوری حماسی در پای صندوق های رای دارند و استقبال خوبی از این انتخابات داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز