فرمانده انتظامی شهرستان فامنین

یک کیلو گرم هرویین در فامنین کشف شد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۵۴
یک کیلو گرم هرویین در فامنین کشف شد
احمد استخری از کشف یک کیلو گرم هرویین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد استخری اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه شخصی به نام اصغر-ش قصد دارد با یک‌دستگاه خودرو پراید مقادیری مواد مخدر را وارد شهرستان کند، بلافاصله اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم و کشف مواد مخدر مورد نظر اجرا شد.

وی افزود: در این زمینه اکیپی از ماموران در مسیر تردد خودروی یادشده در محور اصلی ورودی شهرستان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که ماموران هنگام انجام ماموریت های محوله به حرکات راننده و سرنشینان یک‌دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند که در این لحظه خودروی پراید از محل ایست و بازرسی متواری شد.

سرهنگ استخری ادامه داد: ماموران که حدس زده بودند خودروی متواری همان خودروی مورد نظر است بلافاصله اقدام به تعقیب و گریز کردند که با تلاش و مهارت ماموران، خودرو در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان فامنین متوقف و راننده و 3سرنشین آن دستگیر شدند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از داخل خودرو یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و ضبط شد که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز