فرماندار کبودرآهنگ خبر داد:

اعزام ۲۸۰ نفر از شهرستان کبودرآهنگ به مناطق جنگی

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲:۱۷
کد خبر: ۱۷۱۶۵۶
اعزام ۲۸۰ نفر از شهرستان کبودرآهنگ به مناطق جنگی
مسلم غلامی در جلسه هماهنگی ستاد راهیان‌نور این شهرستان از اعزام ۲۸۰ نفر در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی با اعتباری بالغ ۲۸۰میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کبودراهنگ، فرماندار کبودراهنگ در جلسه هماهنگی ستاد راهیان‌ نور این شهرستان اظهار کرد: 280 نفر در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی با اعتباری بالغ بر 280 میلیون ریال که 550میلیون ریال از اعتبارات فرهنگی و مابقی از سوی مشارکت مردمی است اعزام می شود. 

وی هدف از اعزام کاروان‌های راهیان‌نور را آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بیان کرد و گفت: شهدای عزیز با نثار خون پاک و مطهرشان برای کشور عزت آفریدند که آزادی و عظمت کنونی این مملکت ثمره آن خون‌های پاک و طاهر است.

وی از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان و تمهیدات لازم جهت اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد و افزود: امسال همچون سال‌های گذشته از شهرستان کبودراهنگ 280نفر راهی این مناطق می‌شوند.

غلامی گفت: 18عوامل اجرایی شامی روحانی راوی و پزشک در خدمت زائران هستند.

وی گفت: این کاروان‌های عمومی از همه اقشار جامعه هستند که نخستین کاروان آن 12 اسفند جاری و آخرین کاروان 11 فروردین سال آینده اعزام می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز