مسابقه استعدادیابی دوچرخه سواری بانوان در همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۸۰۷۱۸
مسابقه استعدادیابی دوچرخه سواری بانوان در همدان برگزار می‌شود
مسابقه استعدادیابی دوچرخه سواری بانوان در شهر همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، 53 دوچرخه سوار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقه که در محل بلوار ارم همدان برگزار شد، شرکت کردند.

در رده نونهالان پانته آ امیدی جایگاه اول را به خود اختصاص داد، زینت احمدی دوم شد و زینب رنجبران و بهاره پور العجل مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در رشته کوهستان و در رده سنی نوجوانان؛ شاداب مسچیان اول شد، فاطمه طهماسبی در جایگاه دوم ایستاد و پارمیدا امیدی و پرناز زارعی به طور مشترک سوم شدند.

در رده جوانان در رشته کوهستان نیز مریم امیدی پارسا در جایگاه اول ایستاد، عاطفه کلهری دوم شد و مرضیه عسلی و شقایق مهری جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته کورسی دو کیلومتر استقامت جوانان؛ روناک حاتمی اول شد، شقایق افشاری در جایگاه دوم ایستاد و زهرا طریقتی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رشته کوهستان و رده بزرگسالان نیز الهه سماواتی مقام اول را به خود اختصاص داد، سمیه کرمی دوم شد و فاطمه به‌جامه و هانیه امیدی پارسا به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در رشته کورسی استقامت سه کیلومتر بزرگسالان نیز انسیه بیاتی مقام اول را کسب کرد، زهرا حاتمی در جایگاه دوم ایستاد و آزاده بهرامی سوم شد.

در پایان این مسابقه حکم قهرمانی، مدال و جایزه نقدی به نفرات اول تا سوم رد‌ه‌های سنی در هر رشته اهدا شد.جعفر بادامی مسئولیت فنی و فروزان باباحیدری مسوولیت اجرایی این مسابقه را برعهده داشتند که آقایان بهزاد نادری، حامد صیفی‌کار، افشین دوستی، صابر میرزایی و امیر جمالی و خانم ها مریم قیاسوند و عطیه بیانی در امر قضاوت این مسابقه با آنها همکاری داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز