جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۷۲۲
جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام حسین قبادی از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (ص) با حضور سادات جلیل‌القدر در آستان مبارک امام‌زادگان شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (ص) در روز میلاد حضرت زهرا با حضور سادات جلیل‌القدر در آستان مبارک امام‌زادگان شاخص استان همدان خبر داد.

وی به جایگاه نبی دخت پیامبر در عالم کائنات اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه نبی دخت پیامبر در عالم کائنات جایگاهی بس عظیم و رفیع است به نحوی که خداوند متعال این وجود مقدسه را در قرآن «کوثر» نامیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: خداوند تبارک در حدیث شریف قدسی وجود عالم هستی را منوط به وجود حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرا (ص) داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) بیشتر از فاطمه زهرا (ص) به عنوان پاره تن خود یاد کرده و فرمودند« رضایت زهرا (ص) رضایت من و رضایت من رضایت خداست و هرکسی او را به خشم آورد مرا به خشم آورده و کسی که مرا به خشم آورد خدا را به خشم آورده است»

قبادی ابراز داشت: با این اوصاف این بانوی بزرگوار برای تمام بشریت الگویی بی‌بدیل است.

وی گفت: در راستای تحقق و ترویج فرهنگ فاطمی و بسترسازی الگوی زن مسلمان، ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (ص) با حضور سادات جلیل‌القدر در آستانه امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان این برنامه را در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی دانست و گفت: میلاد بانوی بزرگوار اسلام با حضور مردم دارالمومنین برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود از عموم مردم استان به خصوص سادات بزرگوار برای شرکت در این ویژه‌برنامه با شکوه دعوت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز