معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در بازدید از مدارس همدان:

تجلیل از فرهنگیان موجب اشاعه فرهنگ صحیح در جامعه است

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۸۵۲۷۲
تجلیل از فرهنگیان موجب اشاعه فرهنگ صحیح در جامعه است
همزمان با هفته معلم، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان به همراه مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استان از دبیرستان کاردانش ابن سینای همدان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در بازدید از این دبیرستان گفت: معلمان در همه عرصه ها حضور موثری دارند و در دوران دفاع مقدس نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

محمد ابراهیم الهی تبار اضافه کرد: همه مسوولانی و فعالان عرصه های مدیریتی ماحصل نظام تعلیم و تربیت هستند و از آموزش و پرورش به جایگاه والایی دست یافتند.

وی هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود.

الهی تبار که خود از شاگردان دبیرستان ابن سینا بوده است گفت: در این دبیرستان افراد زیادی تحصیل کرده و تربیت شده اند.

وی اظهار کرد: دبیرستان ابن سینا شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است که یاد و خاطره آنها باید گرامی داشته شود.

الهی تبار با بیان اینکه یک موزه در این دبیرستان ایجاد شده است افزود: این یک میراث ماندگار در دبیرستان است که به گنجینه ای عمیق برای نظام تعلیم و تربیت تبدیل شده و می تواند معرف نقش آموزش و پرورش باشد.

فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش همدان نیز در این بازدید با بیان اینکه برنامه های هفته معلم از روز پنجشنبه با غبار روبی گلزار شهدا آغاز شد، گفت: همایش تجلیل از معلمان، عیادت از بیماران فرهنگی صعب العلاج و برگزاری نشست های بصیرتی و دیدار معلمان استانی و کشوری با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم است.

عبدالرضا فولادوند افزود: در سالی که به نام فرهنگ نامگذاری شده است تجلیل از فرهنگیان موجب اشاعه فرهنگ صحیح و درست در جامعه خواهد شد.

همچنین مسوولان استانی و آموزش و پرورش در این روز از مدرسه ابتدایی دخترانه فرخ سرشت بازدید کردند.

گفتنی است؛ استان همدان حدود 26 هزار معلم دارد و در دوران دفاع مقدس 209 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما