همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تویسرکان برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۳۴۹
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تویسرکان برگزار می‌شود
حمدالله چاروسایی گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۱۹ اردیبشهت ماه امسال با پخش مستقیم از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما در تویسرکان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با برنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: نخستین همایش بزرگ پیاده روی در سطح شهرستان با حضور همه اقشار مردم روز جمعه 19 اردیبشهت ماه برگزار و از شبکه سوم سیما نیز به‌صورت زنده پخش می شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلف، بر همکاری ادارات و نهادهای مرتبط تاکید کرد و گفت: پیاده روی یک ورزش عمومی و همگانی است و از سه ماه پیش برنامه ریزی لازم برای اجرای این برنامه در شهرستان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای این برنامه گفت: هدف از اجرای این برنامه، فرهنگ‌سازی پیاده‌روی بین مردم است و این برنامه می‌تواند نشاط و شادابی را در شهرستان تویسرکان بیشتر کند.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای این برنامه اندیشیده شده است و جایزه ویژه این پیاده روی یک دستگاه خودرو پراید است.

چاروسایی گفت: جوایز متعدد دیگری نیز شامل دوچرخه، وسایل ورزشی، و کمک هزینه سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، عتبات عالیات و مکه مکرمه نیز از جمله دیگر جوایز این همایش بزرگ خانوادگی است.

نظر شما