رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

همدان جزو پنج استان پیشرو در اجرای طرح تحول نظام سلامت است

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۴:۱۸
کد خبر: ۱۸۸۹۹۶
همدان جزو پنج استان پیشرو در اجرای طرح تحول نظام سلامت است
موسوی‌بهار گفت: استان همدان جزو پنج استان برتر در اجرای طرح نظام سلامت بوده و وزیر بهداشت در نامه‌ای مراتب قدردانی خود را در این‌باره اعلام كرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم بزرگداشت روز استاد كه با حضور آیت‌ا... غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه همدان، الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان و جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک روز استاد به تشریح وضع دانشگاه در سال جاری پرداخت. 

حبیب‌ا... موسوی‌بهار وضع دانشگاه در سال جاری را از نظر اعتبارات و اختیارات، مناسب ارزیابی كرد.

وی اظهار کرد: برنامه‌ای در شورای برنامه‌ریزی در مورد اجرای پروژه‌های واحدهای مختلف با زمان و مجریان مشخص در نظر گرفته شده كه پروژه‌ها در آن قابل پیگیری و پایش هستند.

موسوی‌بهار از افتتاح ساختمان غذا و دارو، سالن‌ همایش‌های دانشگاه و خوابگاه 500 نفری دختران خبر داد و افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ساخت المان شهدای گمنام تا چند ماه آینده به پایان خواهد رسید.

رئیس دانشگاه وضع مالی دانشگاه را خوب ارزیابی كرد و گفت: پرداخت بدهی اعضای هیئت علمی و كارانه پزشكان و پرستاران از تیرماه گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

وی در ادامه سخنانش فرهنگ‌سازی در جهت آموزش را در حیطه وظایف این دانشگاه خواند و افزود: با توجه به اختصاص بودجه مناسب در حوزه سلامت و اعتماد رئیس جمهور و تلاش‌های وزیر بهداشت، ما نیز باید با تلاش و كوشش به این اعتماد پاسخ شایسته بدهیم.

موسوی‌بهار افزود: معاون توسعه وزارت متبوع در بازدید خود از بیمارستان‌های همدان، اجرای این طرح را بسیار خوب ارزیابی كرد كه این نتیجه تلاش همه پرسنل بوده است.

وی اظهار کرد: استان همدان جزو پنج استان برتر در اجرای طرح نظام سلامت بوده و وزیر بهداشت در نامه‌ای مراتب قدردانی خود را در این‌باره اعلام كرده است.

موسوی‌بهار همچنین از افتتاح بیمارستان فرشچیان تا پایان سال جاری، انتقال ساختمان اداری دانشگاه به محوطه پردیس، گسترش دانشكده‌ها و جذب دانشجویان خارجی خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز