معاون فرماندار كبودراهنگ:

مدیران باید كبودراهنگ را به جایگاه واقعی خود برسانند

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۲:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۴۳
مدیران باید كبودراهنگ را به جایگاه واقعی خود برسانند
معاون فرماندار كبودراهنگ گفت: پس از سفرهای شهرستانی استاندار، مدیران باید با بهره‌گیری از این فرصت‌ها كبودراهنگ را به جایگاه واقعی خود برسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسلم غلامی در جلسه شورای اشتغال شهرستان كبودراهنگ، اظهار داشت: از مدیران شهرستان خواهان این هستم كه كبودراهنگ را به واقع به جایگاه اصلی خود برسانند.

وی با تاكید بر اینكه حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه یكی از عواملی است كه شما را نسبت به امر خدمتگزاری مصمم خواهد كرد، افزود: چنین شور و شوق و وحدت و همدلی در هیچ جای دنیا نبوده و لیاقت مردم ایران و شهرستان فقط خدمت كردن بی منت به آنان است.

غلامی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد در بخش اشتغال كبودراهنگ اظهار داشت: عملكرد نظام در تمامی بخش‌ها رو به جلو و در راستای تحقق سلامت اجتماعی است و با توجه به دو دور سفر استاندار به شهرستان ها و پیگیری به جد شخص ایشان در بخش اشتغال امید می رود ما در بخش اشتغال بتوانیم این مشكل را كه مسأله ای  جدی است رفع كنیم تا جوانان شهرستان صاحب شغل شوند.

وی با تصریح اینكه مردم در برابر سیاه‌نمایی دشمنان نظام مردم بیدارند اضافه كرد: مردم خود شاهد خدمات دولت و نظام به آنان هستند و نیازی برای تكذیب سخنان و سیاه نمایی انان نیست و در عین حال نباید از بخش هایی مانند اشتغال كه مسأله و خطری جدی است غافل بود.

معاون فرماندار كبودراهنگ با بیان این كه تمامی شرایط لازم برای پیشرفت شهرستان و منطقه فراهم است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان با اتحاد ، همدلی و تلاش مضاعف شرایطی را به وجود آورده اند كه نیازمند یك همت است تا كبودراهنگ را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

جوانشیر شادمانی مسوول امور ویژه و اشتغال فرمانداری نیز در این جلسه گفتمان دولت احمدی‌نژاد را گفتمان انقلاب و امام راحل دانست و افزود: با هدایت رهبر معظم انقلاب و اخلاص دولتمردان، امروز ایران اسلامی به قلب تپنده ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده و این گفتمان هر روز در سایر نقاط در حال تكثیر است.

شادمانی با بیان این كه خدمت در نظام اسلامی فرصتی مناسب برای خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب است، گفت: مسوولان شهرستان باید با تلاش، بصیرت و دانایی هر چه تمام كبودراهنگ را بسازند و چهره ای كه از شهرستان بوده است تغییر و تحولی شگرف را داشته باشد.

وی در پایان ضمن درخواست گزارش از مدیران بانك ها و صندوق های شهرستان و مسوولان ادارات خاطر نشان شد: در جلسه آینده گزارشی جامع را از عملكرد خود داشته باشید تا بتوانیم در نشست خبری آخر سال آن را به رسانه ها ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز