رییس اداره تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استان خبر داد

درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال دانش‌آموزان در همدان

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۵:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۴۵
درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال دانش‌آموزان در همدان
رییس اداره تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش همدان از درخواست این استان برای میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جعفر فریدونی در نشست بررسی تفاهم نامه هیأت فوتبال و آموزش و پرورش استان با بیان این مطلب، اظهار داشت: هم اكنون این درخواست را از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری می كنیم .

فریدونی با تاكید بر امكانات مناسب فوتبال همدان برای برگزاری این مسابقات گفت: تا دو سال آینده 15 زمین چمن فوتبال را در استان احداث خواهیم كرد تا بهترین شرایط میزبانی را در رقابت های مختلف فوتبال دانش آموزی داشته باشیم.

وی در ادامه دستاوردهای هیات فوتبال همدان را مطلوب توصیف كرد و اظهار داشت: فوتبال همدان در گذشته حرفی برای گفتن نداشت اما در حال حاضر با زحمات دلسوزان این رشته توانسته ایم به یكی از قطب های اصلی فوتبال تبدیل شویم.

وی افزود: همدان نخستین استان كشور به لحاظ داشتن دو مدرسه فوتبال است و بر همین اساس با همكاری هیات فوتبال سعی در تخصصی كردن آموزش در این مدارس را داریم.

فریدونی اضافه كرد: باید برنامه ریزی مسابقات، آموزش داوران و مربیان را از هیات فوتبال استان كمك خواست و بر این اساس با امضای تفاهم نامه سعی در پیشبرد اهداف سازمان داریم.

رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بیان داشت: كمیته استعدادیابی هیات باید با زیر نظر گرفتن مدارس ما به كشف استعدادها بپردازد تا راه برای پیشرفت این دانش آموزان هموارتر شود.

دبیر هیات فوتبال همدان نیز با اشاره به پیشرفت این رشته در استان گفت: استان همدان با یك برنامه ریزی دقیق و هدفمند سعی در پیشرفت فوتبال دارد و تعامل با آموزش و پرورش در قالب طرح آسیا ویژن از برنامه های اصلی هیات است.

مهدی بوجاریان پتانسیل فوتبال همدان را بالا توصیف كرد و اظهار داشت: استان همدان بعد از برگزاری موفقیت آمیز مسابقات زیر 14 سال جنوب آسیا، این بار میزبانی مسابقات نهایی جوانان آسیا در سال 2012 را نیز در اختیار گرفته است.

وی افزود: استان همدان در سال 2010 در اجرای مدارس فوتبال از آكادمی ملی فوتبال كشور نمره قبولی را دریافت كرد و برترین استان كشور شد. 

بوجاریان اظهار امیدواری كرد كه با تعامل مطلوب با سازمان آموزش و پرورش همدان گام موثری برای رشد فوتبال آینده این استان برداشته شود.

در پایان این نشست دو طرف خواستار نشست های تخصصی كمیته ها شدند تا بتوانند از ابتدای سال آینده به فعالیت ها و همكاری های خود برای نهادینه كردن ورزش فوتبال در بین دانش آموزان و مدارس جامعه عمل بپوشانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز