معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر:

روند اجرایی مسكن روستایی بافت‌فرسوده و مسكن مهر مطلوب است

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۸:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۵۱
روند اجرایی مسكن روستایی بافت‌فرسوده و مسكن مهر مطلوب است
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: هم‌اكنون روند اجرایی مسكن در قالب مسكن روستایی زیر 25هزار نفر، بافت فرسوده و مسكن مهر در این شهرستان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حسن خیریانپور در شورای مسكن شهرستان ملایر از تصویب طرح دوم مسكن مهر ملایر در 30 هكتار زمین و اجرای آن در آینده ای نزدیك خبر داد و اظهار داشت: فاز دوم مسكن مهر در ابتدای جاده گلوشجرد ملایر اجرا و پیش بینی می شود بالغ بر یك هزارو 500 واحد مسكونی در این فاز احداث شود.

خیریانپور افزود: طبق تاكیدات دولت در راستای اجرای مسكن شهری و روستایی، تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان تلاش مضاعف خود را در این زمینه به كار گیرند.

وی اضافه كرد: هم اكنون روند اجرایی مسكن در قالب مسكن روستایی، زیر 25 هزار نفر، بافت فرسوده و مسكن مهر در این شهرستان مطلوب است. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در ادامه به مسكن روستایی اشاره كرد و بیان داشت: از سه هزارو 150 واحد سهمیه ابلاغی مسكن روستایی شهرستان، تا كنون یك هزارو 781 مورد به بانك های عامل معرفی و یك هزارو 179 فقره نیز عقد قرارداد شده است.

وی افزود: 170 هكتار بافت فرسوده در شهر ملایر وجود دارد كه تا كنون 703 مورد با اعتباری بیش از 131 میلیارد ریال به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز گفت: سهمیه شهرستان در شهرهای زیر 25 هزار نفر 300 مورد بوده كه تا كنون 901 مورد به بانك ها معرفی و 518 مورد نیز عقد قرارداد شده است.

علی اصغر حكانلو از احداث سه هزارو 485 واحد مسكن مهر در شهر ملایر خبر داد و افزود: با احتساب مسكن كارگران، فرهنگیان، 146 و 176 واحدی بنیاد مسكن، كمیته امداد یك و دو، چهار هزار و 236 واحد در قالب مسكن مهر در ملایر در حال ساخت است.

وی ادامه داد: از این تعداد دو هزار و 415 واحد برای دریافت تسهیلات ساخت به بانك عامل معرفی و تعداد یك هزار و 899 واحد نیز تا كنون عقد قرارداد شده است.

حكانلو همچنین از پرداخت 132میلیارد و 101 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان مسكن مهر در این شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: 800 میلیون ریال اعتبار از محل یارانه های مسكن و شهرسازی برای ساخت دو باب مسجد در شهرك مهر ملایر به حساب شهرداری واریز شده است. 

معاون فرمانداری ویژه ملایر در ادامه خواستار شروع هر چه سریع تر عملیات اجرایی دو باب مسجد و دبیرستان در شهرك مهر ملایر و ارایه بر و كف از طریق شهرداری و دستگاه های مربوطه شد.

حكانلو به دستگاه های خدمات رسان شهرستان تاكید كرد: نسبت به ارایه خدمات زیربنایی در شهرك مهر ملایر تلاش كرده و آن را در اولویت اصلی كاری خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز