درحكمی از سوی شهردار همدان

مدیر گردشگری شهرداری همدان منصوب شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۶:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۱
مدیر گردشگری شهرداری همدان منصوب شد
به منظور ساماندهی و ارائه خدمات مناسب‌تر به گردشگران به ویژه در ایام نوروز و تابستان طی حكمی از سوی عسگریان شهردار همدان، هادی خانجانی به عنوان مدیر گردشگری شهرداری همدان منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، هادی خانجانی پیش از این مدیر امور ایثارگران و فرمانده پایگاه مقاومت شهرداری همدان بوده است و در كارنامه خود سوابقی چون مدیر منطقه 2 شهرداری همدان، معاون شهردار منطقه 1، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها، مدیر امور اداری و شهردار شهر قهاوند را دارد.

محسن زهری معاون اداری و مالی شهرداری همدان در این خصوص گفت: موقعیت ژئوپولتیك همدان و همجواری آن با استان‌های مركزی، كرمانشاه، كردستان و زنجان به عنوان پل ارتباطی غرب كشور از یك سو و از سوی دیگر حضور آرامگاه نام‌آوران فرزانه بسیاری چون بوعلی سینا، باباطاهر، عین‌القضات و... در كنار آثار تاریخی فراوان و قابلیت گردشگری و اماكن تفریحی و تفریحگاه‌های شهری، سیاحتی و آب و هوایی با طراوت در جای جای شهر و همچنین وجود زبان‌های متعدد و آداب و فرهنگ غنی باعث شده تا محور گردشگری شهر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

محسن زهری افزود: ‌از این رو شهرداری همدان در جهت رفاه حال گردشگران و با در نظر گرفتن ضرورت‌ها و الزام‌های ناشی از نیاز گردشگران مدیریت گردشگری را به عنوان یكی از زیرمجموعه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان ایجاد كرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز