نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی با ۱۵ هزار جلدکتاب در نهاوند برپا شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۳:۳۹
کد خبر: ۲۰۳۱۷۷
نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی با ۱۵ هزار جلدکتاب در نهاوند برپا شد
به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در ۳ هزار عنوان در نهاوند برپا شده که بازدیدکنندگان می توانند از تخفیف های ویژه این نمایشگاه بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر اداره کل ارشاد اسلامی نهاوند اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در سطح جامعه و همچنین استفاده و آشنایی مردم با جدیدترین کتب منتشر شده در سطح کشور و فراهم کردن فضایی برای دوستداران کتاب، این اداره با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و علوم قرآنی در نهاوند کرده است.

وی گفت: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در دو بخش ویژه و قرآنی شامل نسخه‌های مختلف از قرآن مجید، نهج البلاغه، دینی و کتب ادعیه همچنین در بخش آزاد در موضوعات مختلف از جمله تاریخی، فرهنگی، فلسفی، پزشکی، درسی، علمی، فرهنگی و سرگرمی بیش از 15 هزار جلد کتاب در 3000 عنوان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: با هماهنگی‌های انجام شده علاقمندان و خریداران می توانند از تخفیف ویژه تا 40 در صد برای همه اقشار مردم و بخصوص دانشجویان، دانش آموزان و جوانان بهره‌مند شوند.

مرادی اظهار کرد: این نمایشگاه همه روزه در ایام برگزاری ازساعت 8 صبح تا 8 شب از 18 تیر ماه به مدت 15 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی گفت: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هماهنگی با یکی از ناشران تهران نمایشگاه بزرگ کتب و علوم قرآنی در نهاوند برگزار می شود که مورد استقبال عموم قرار می گیرد.


نظر شما