فرماندار نهاوند خبر داد؛

بررسی مشکلات رانندگان تاکسی نهاوند در هفته جاری

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۳:۰۰
کد خبر: ۲۰۴۸
بررسی مشکلات رانندگان تاکسی نهاوند در هفته جاری
زارعی کوشا گفت: مشکلات ترافیکی و مسایل رانندگان تاکسی نهاوند در نشست شورای ترافیک شهرستان در هفته جاری بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار نهاوند در گردهمایی تاکسیرانان شهرستان نهاوند، گفت: تضعیف اقتصاد ایران از گذشته تا کنون یکی از حربه های دشمنان علیه کشورمان است و دشمنان با تحریم های اقتصادی در ابعاد مختلف قصد القای ناکار آمدی نظام را داشته اند.

زارعی کوشا افزود: اهمیت هدفمندی یارانه ها بر کسی پوشیده نیست اما دشمنان نظام تصور می کردند با اجرای این قانون در ایران فرصت اخلال در نظم و آرامش اجتماعی برای آنها فراهم می شود که خوشبختانه ملت شریف ایران مثل همیشه با بصیرت و همراهی مثال زدنی خود با دولتمردان، باز هم دشمنان را نا امید ساختند.

وی درباره هدفمند سازی یارانه ها گفت: شعار اصلی انقلاب اسلامی پیوسته عدالت محوری و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه بوده که خوشبختانه بعد از گذشت 20 سال از تکلیف قانونی دولت ها برای ساماندهی این مهم، شاهد طراحی و اجرای این قانون در دولت های نهم و دهم هستیم.

فرماندار نهاوند رانندگان تاکسی را از اقشار زحمتکش جامعه معرفی کرد و درباره نقش این قشر در جامعه گفت: رانندگان تاکسی به دلیل ارتباطی که با آحاد و اقشار مختلف جامعه دارند، تاثیر غیر قابل انکاری در جامعه دارند که امیدواریم از این ظرفیت برای نهادینه کردن هدفمند سازی یارانه ها در جامعه به خوبی استفاده شود تا بتواند در توجیه شهروندان موثر باشد.

وی حل مشکلات ترافیکی و مسایل رانندگان تاکسی نهاوند را به نشست شورای ترافیک شهرستان در هفته جاری موکول کرد. رانندگان تاکسی نهاوند هم حمایت خود را از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز