معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد همدان تأكید كرد:

ضرورت توجه به نوآوری و ارتقای كیفیت برنامه‌های دهه فجر

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۹:۰۰
کد خبر: ۲۰۶۶
ضرورت توجه به نوآوری و ارتقای كیفیت برنامه‌های دهه فجر
معاون فرهنگی هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: باید در اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال به ارتقای كیفیت و نوآوری برنامه‌ها توجه شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید فروتن در اولین جلسه كمیته فرهنگی، هنری دهه فجر استان همدان گفت: برنامه‌های امسال ایام دهه فجر باید نشاط، شادابی و نوآوری داشته باشد، لذا باید با ظرفیت‌سازی و ابتكار و ایجاد تنوع در حوزه فرهنگ و هنر جلوه‌های شكل‌گیری انقلاب را در برنامه‌ها ترسیم كرد.

وی افزود: ترویج افكار انقلابی و بحث فتنه و روشنگری در این زمینه باید در برنامه‌ها لحاظ شود.

فروتن بحث توسعه و پیشرفت و تولید فكر و ارتباط گیری با مردم را از جمله برنامه‌ها و اهداف كمیته فرهنگی دهه فجر عنوان كرد و گفت: باید با امكانات موجود در قالب ابزار فرهنگ و هنر در ارتقای محتوای برنامه‌ها تلاش كرد.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های اداره كل ارشاد استان در ایام دهه فجر اشاره كرد و گفت: برپایی نمایشگاه كتاب و عكس با موضوع انقلاب، برگزاری جنگ فجر با اجرای مسابقات شاد فرهنگی ـ ورزشی در شهرستان‌ها، برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های فجر و برگزاری جشنواره ادبی شعر و داستان در 18 بهمن ماه امسال در ملایر، از جمله برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر است.

فروتن افزود: برگزاری گردهمایی جوانان فجرآفرین، برگزاری چهارمین همایش تئاتر عاشوراییان از اول تا چهارم بهمن ماه سال جاری، برپایی نشست‌های فرهنگی و برگزاری جشن انقلاب از دیگر برنامه‌های این اداره است.

فروتن در پایان گفت: این جلسه به مطرح كردن پیشنهادها و برنامه‌ها اختصاص داشت و در جلسه بعد، جمع بندی نهایی برنامه‌ها به ستاد استانی دهه فجر اعلام می‌شود و امیدواریم امسال در ایام دهه فجر شاهد شور و نشاط خاصی در استان باشیم.

نظر شما