به مناسبت حماسه نهم دی ماه ۸۸

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار همدان

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۵:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۸
بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار همدان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان در سالروز حماسه نهم دی ماه 1388بیانیه مشترکی را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان در سالروز حماسه نهم دی ماه 1388بیانیه مشترکی را صادر کردند كه متن کامل بیانیه به این شرح است:

سلام بر شهیدان نینوا، سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی و روح پرفتوح امام راحل، سلام بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امت صبور و همیشه در صحنه.

چون کل ارض کربلا، کل شهرٍ محرّم، و کل یومٍ عاشوراست حرمت شکنی این واژه ها مقدس و تمام حقیقت را امّت با بصیرت بر نتافت و در نهم دی ماه هزار و سیصد و هشتاد و هشت در پاسخ حرمت شکنان عاشورا و ایادی فتنه و خواص بی بصیرت عاشورایی دیگر آفرید.

خلق حماسه حضور میلیونی و هماره ماندگار نهم دی ماه با اراده های انسانی ناممکن می بود و بی تردید تجلّی اراده و دست یاری حضرت حق جلّ و علا، روح ولایت و روح حضرت حسین بن علی(ع) در لحظه لحظه آن احساس می شد.

این حرکت الهی و عظیم امّت اسلامی در نهم دی ماه سال 88 سندی بود گویا بر رویش های انقلاب اسلامی و ثبوت ایمان و پیوند ناگسستنی امت با اسلام و قرآن، امام و شهدا و لبیک بر ندای رهبر فرزانه انقلاب و جوششی بود عظیم که توطئه ها و کیدهای از قبل طراحی شده بدخواهان و معاندان را خنثی کرد و تداوم گرم و پرحرارت انقلاب را با قدومی استوار و فریادهای پرخروش به جهان بشریت ارمغان داد که انشاالله کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان فتنه ها و فتنه گران وابسته به استکبار به سلامت به سر منزل مقصود و ساحل نجات خواهد رساند و برای جهان شمولی آن انشاالله این امانت الهی را به دست صاحب اصلی انقلاب اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) خواهد سپرد.

لذا بر ماست در سالروز این حماسه تاریخی گرد هم آییم و پیمان الهی مان را در این ایام محرم حسینی تجدید کنیم .

وعده ما پنجشنبه – نهم دی ماه – ساعت 9:30 صبح – حسینیه امام خمینی (ره)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز