فرماندار تویسرکان:

سلامتی و پاکی جامعه، مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت است

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۸:۱۱
کد خبر: ۲۳۰۲۵۴
سلامتی و پاکی جامعه، مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت است
مهرداد موسوی گفت: سلامتی و پاکی جامعه مهمترین عامل درتوسعه و پیشرفت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، فرماندار تویسرکان در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تویسرکان افزود: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید مقوله اثرگذاری مد نظر قرار گیرد و افرادی که در این رابطه ورود پیدا می کنند شناخته شده و مورد قبول عموم باشند.

موسوی سلامتی و پاکی جامعه را مهمترین عامل توسعه و پیشرفت جامعه خواند و اظهار داشت: اگر بسترهای لازم در این خصوص فراهم نباشد امور مورد نظر در این رابطه دچار مشکل خواهد شد.

وی دهه محرم را فرصت مناسبی برای این فریضه دانست و تصریح کرد: ما باید در این دهه حداکثر استفاده را برای تقویت امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم چرا که اصلی ترین هدف قیام امام حسین (ع) اجرای درست این فریضه بود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به پوشش شبکه های دیجیتالی در تویسرکان گفت: در بعضی از روستاها پوشش این شبکه ضعیف است که امیدواریم بتوانیم با پیگیری و به هر نحو ممکن این مشکل را حل کنیم.

امام جمعه شهرستان تویسرکان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تذکر لسانی باید با صمیمیت و آرامش همراه باشد، افزود: گفتمان امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم با محوریت قیام عاشورا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی اعزام روحانیون مبلغ به روستاها، فعالسازی نمایشگاه محصولات فرهنگی، برگزاری یادواره شهداء را بخشی از برنامه های اجرایی در این دهه عنوان کرد.

سعیدی، فرمانده سپاه تویسرکان نیز برگزاری منظم جلسات ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر و تعداد مصوبات این جلسات را 44 مورد اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز