استاندار همدان اعلام کرد؛

دستگاه های اجرایی استان در خدمت سرمایه گذار است

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۰:۳۱
کد خبر: ۲۳۸۴۲۷
دستگاه های اجرایی استان در خدمت سرمایه گذار است
نیکبخت گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان در خدمت سرمایه گذار است تصریح کرد: دستگاه های امنیتی شرایط امنی را برای سرمایه گذاری فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان گفت: بهترین شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی در همدان مهیا است به گونه ای که می توان عنوان کرد که این استان بهار و بهشت سرمایه گذاران است. 

محمد ناصر نیکبخت در آیین افتتاح مرکز سرمایه گذاری همدان اظهار کرد: همدان شایسته ترین استان برای سرمایه گذاری در بخش صنعت، کشاورزی و صنایع دستی است.

وی بیان کرد: تمامی مدیران بخش اقصادی و امنیتی دولت به این نتیجه دست یافته اند که بهبود وضعیت کسب و کار و شرایط اقتصادی در صورت توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاری امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان در خدمت سرمایه گذار است تصریح کرد: اداره اطلاعات در همدان عضور کارگروه اشتغال بوده و دستگاه های امنیتی شرایط امنی را برای سرمایه گذاری فراهم کردند.

وی اضافه کرد: معضلاتی همچون بیکاری، افزایش طلاق و بالارفتن سن ازدواج و دیگر آسیب های اجتماعی که موجب یاس و ناامیدی جامعه شده در صورت همت مسوولان برای رونق تولید رفع شدنی است.

وی گفت: تمامی مدیران اقتصادی استان عزم راسخی برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید دارند و این چرخه با راه اندازی مرکز سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران تکمیل شد.

استاندار همدان در ارتباط با پنجره واحد گفت: نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع سرمایه گذاری استان با حضور در مرکز سرمایه گذاری به استقبال سرمایه گذار رفته و فرش قرمز زیر پای سرمایه گذار پهن می کنند.

نیکبخت گفت: در حال حاضر در کمتر از نیم روز جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی صادر می شود و هر گونه مشکلی در کمترین زمان رفع می شود.

وی تاکید کرد: استعلام های مورد نیاز در 10 روز پاسخ داده می شود و پاسخ ندادن به استعلامات از سوی نهاد مسوول به منزله تایید و نظر مثبت است.

وی از مسوولان مرکز سرمایه گذاری خواست: اجازه ندهند خدمات این مرکز بعد از گذشت یک زمان کوتاه در حد شعار باقی بماند و ارباب رجوع معطل بماند.

وی تاکید کرد: البته اینجانب اجازه چنین کاری را نداده و نمی گذارم ذره ای خدشه به وعده ها و دلگرمی هایی که به سرمایه گذاران داده ام وارد شود.

آیین افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری همدان شامگاه سه شنبه با حضور معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ، استاندار همدان و مسوولان استانی برگزار شد.


نظر شما