همدان با پنج نمایش در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور می‌یابد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۶:۵۹
کد خبر: ۲۵۳۴۴۶
همدان با پنج نمایش در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور می‌یابد
کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور 5 نمایش استان در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حسین صفی با تأکید بر حضور چشمگیر هنرمندان استان در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی اظهار کرد: امسال یک نمایش در بخش مناطق، یک نمایش در بخش مرور، دو نمایش در بخش خیابانی و یک نمایش نیز در بخش مهمان به عنوان نمایندگان استان همدان در این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: «سوگواره سرد سکوت» به کارگردانی محمد قاسمی، نمایشی است که برای حضور در بخش مناطق سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر پذیرفته شده است.

صفی تأکید کرد: طلاق، موضوع نمایش سوگواره سرد سکوت است که به بررسی مشکلات خانوادگی، انسجام زندگی های گذشته و مقایسه آن با زندگی امروز می پردازد.

کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان «روایتی تازه از قصه های کهن» به کارگردانی پری بارانی را نماینده استان در بخش مرور این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر نام برد و گفت: این نمایش برگزیده جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت_ فتح خرمشهر در خرداد ماه سالجاری است.

وی اظهار کرد: «نبش کوچه بن بست» به کارگردانی مهدی حبیبی و «تلخند» به کارگردانی مجید قدیمی نیز برای حضور در بخش خیابانی این دوره از جشنواره پذیرفته شده‌اند و «غذاهای خوشمزه» به کارگردانی نرگس خاک کار نیز به عنوان مهمان در جشنواره حضور می‌یابد.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از یکم تا 12 بهمن‌ماه به دبیری اردشیر صالح‌پور برگزار می‌شود.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز