مشکل ازدواج کشور ناشی از کم توجهی گذشتگان است

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۶۴۸۱۳
مشکل ازدواج کشور ناشی از کم توجهی گذشتگان است
علی تعالی گفت: حل مشکل ازدواج نیازمند ساختار اساسی و کشوری است که نسل گذشته و فعلی ورود اثرگذاری در این بحث نداشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،فرماندار همدان در مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان با بیان اینکه حل مسئله ازدواج در جلسات با این حد و حدود حل و فصل نمی‌شود، اظهار کرد: حل مشکل ازدواج نیازمند ساختار اساسی و کشوری است که تاکنون ورود آنچنانی و اثرگذاری در سطح جامعه نشده است.

وی ادامه داد: امروز یکی از دغدغه‌های جوانان در سطح جامعه ازدواج است و تأخیر سن ازدواج همه خانواده‌ها را به نوعی درگیر کرده است.

فرماندار شهرستان همدان تأخیر سن ازدواج به جامعه آسیب وارد می‌کند، بیان داشت: ضربات حاصل از مشکل ازدواج تنها به این موضوع برنمی‌گردد، بلکه موجب بروز سایر پدیده‌های شوم در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای مصوبات دستگاه‌های مختلف به نوعی در امر ازدواج ورود داشته‌اند، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها تدابیری اتخاذ کرده‌اند تا اساسنامه‌ای در این رابطه تنظیم شده و بتوانند فرهنگسازی، روشنگری و ارتقای فرهنگ ازدواج را برای جلوگیری از آسیب‌ها داشته باشند.
تعالی با بیان اینکه با اقدامات همپوشانی شاید بتوان در بخشی از مشکلات ورود کرد، اظهار کرد: وجود سایت اطلاع‌رسانی که آمار و اطلاعات دقیقی از ازدواج جوانان در آن درج شود در ترویج امر ازدواج اثرگذار است.
این مسئول به نقش علما و روحانیت در فرهنگسازی در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر تنها به یک بعد از مشکل ازدواج جوانان توجه کنیم، خطا رفته‌ایم چون مشکل همه اقتصادی نیست.
فرماندار همدان با بیان اینکه با تأثیر از فرهنگ ناب اسلامی کمتر دچار خطا می‌شویم، خاطرنشان کرد: عدم اقبال برخی جوانان به ازدواج متاثر از فرهنگ غربی و بیگانه است که جامعه ما را دچار مشکل کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: شهرستان همدان نسبت به سایر شهرستان‌های استان در زمینه مجمع خیرین ازدواج عقب است در حالی که باید برای سایر شهرستان‌ها الگو باشد.
سیدعبدی افتخاری با بیان اینکه امروز با انتخابات مجمع کارها سریع‌تر دنبال می‌شود، اظهار کرد: امروز یکی از مسائلی که در ازدواج جوانان دخیل است اشتغال است که باید در این زمینه مهم وارد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز