معرفی نفرات راه یافته به فینال مسابقه جایزه بزرگ تریال همدان

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۷:۱۹
کد خبر: ۲۶۴۸۳۴
معرفی نفرات راه یافته به فینال مسابقه جایزه بزرگ تریال همدان
نفرات راه یافته به فینال مسابقه جایزه بزرگ تریال همدان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: مسابقه جایزه بزرگ تریال از بعدازظهر یکشنبه در همدان آغاز شده و این برای اولین بار است که این مسابقات در زمستان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه 12 تیم از استان‌های تهران، کردستان، اصفهان، کرمانشاه، مشهد، قزوین، لرستان، مرکزی، قم، خوزستان، مازندران و همدان در این مسابقه حضور دارند، افزود: 30 ورزشکار در دو کلاس 20 و 26 در این مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نوروزیان با بیان اینکه امروز دور مقدماتی این مسابقات در استان همدان برگزار شد، گفت: 8 نفر از کلاس 20 و 4 نفر از کلاس 26 به مرحله فینال راه پیدا کردند که در روز دوشنبه برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می‎کنند.

وی تصریح کرد: در کلاس 20 مصطفی عباسی زاده با شش و نیم خطا از خراسان رضوی، مهدی پیوندی با 10 خطا از لرستان، جواد رحیمی پارسا با 12 خطا از همدان، فرزین رئیسی با 12 خطا ار از اصفهان، مجید بهشتی با 13 خطا از قزوین، محمد شهبازی با 15 خطا از تهران، مهدی برونوس با 17 خطا از همدان و کیانوش شریعتی با 17 خطا از کردستان توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند.

دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: همچنین در کلاس 26 نیز چهار نفر از جمله محمدرضا آزادی با هشت خطا از اصفهان، امیر محمدی نژاد با 10 خطا از تهران، مهدی بهرامی با 22 خطا از تهران و محمدامین صیدی با 34 خطا از مرکزی توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه سطح مسابقات در استان همدان بالاست، گفت: بهترین‌های این دو کلاس در این مسابقات حضور دارند و از طرفی این مسابقات جنبه گزینشی و انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا در شهریور ماه سال آینده را دارد.

مسابقات فینال جایزه بزرگ تریال روز دوشنبه از ساعت 9 و سی دقیقه در بوستان ارم همدان آغاز شده است.

نظر شما