حجازی:

احداث طرح‌های عمرانی نباید به محیط زیست لطمه بزند

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۳:۰۰
کد خبر: ۷۹۱۱
احداث طرح‌های عمرانی نباید به محیط زیست لطمه بزند
نماینده مردم شهرستان‌های فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: لطمه زدن به محیط زیست به بهانه احداث طرح‌های عمرانی كار درستی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست، سید محمد كاظم حجازی در جمع كاركنان حفاظت محیط زیست استان همدان اظهار داشت: باید نسبت به حفظ و نگه داری محیط زیست در همدان حساسیت بیشتری نشان داد.

وی اضافه كرد: باید از آسیب و لطمه وارد كردن به این محیط ها كه بر اساس مطالعات علمی برای پیدایش آنها سال ها زمان لازم است، جلوگیری کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود محدودیت‌های فراوان و كمبود امكانات در مجموعه محیط زیست همدان اقدامات بسیار خوب و ویژه‌ای در حال انجام است.

وی از كاركنان این اداره خواست با ارایه نظرات كارشناسی در زمینه طرح‌ها و لایحه‌های موجود در این بخش سهم بیشتری در تصویب قوانین در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

حجازی در ادامه به بیان تفاوت نگاه در دو نظام دینی و غیر دینی به افراد جامعه پرداخت و گفت: نظام‌های دینی به اشخاص به عنوان ابزار و كالا نگاه نمی کنند و برای تمام مردم جایگاه و شخصیت قایل است.

وی با ذكر اینكه وجدان افراد در نظام دینی حاكم بر اعمال او است، افزود: این موضوع چیزی متفاوت از انجام كار در حیطه محیط‌هایی است كه اشخاص به صورت ماشینی عمل می‌كنند.

وی اظهار داشت: همه با عناوین مختلف در سلسله مراتب نظام دینی دنبال انجام وظیفه هستند و امتیاز این عناوین به وجدان كاری لحاظ شده در آن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز